۱۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۶
کد خبر: ۲۶۵۳۳۹
عضو شورای حوزه علمیه مازندران:

تداوم راه امام در گرو اطاعت پذیری محض از رهبر انقلاب است

خبرگزاری رسا ـ عضو شورای حوزه علمیه مازندران با بیان این که تداوم راه امام راحل در گرو اطاعت پذیری محض از رهبری و ولی فقیه است، افزود: تبیین آرمان های امام راحل و بصیرت افزایی مهم ترین وظیفه همگانی در شرایط فعلی جامعه و در مقابله با هجمه های مختلف دشمنان است تا با افزایش بصیرت جامعه را از بن بست ها نجات دهیم.
امام جمعه نکاء

حجت الاسلام محمدباقر محمدی لایینی، عضو شورای حوزه علمیه مازندران و امام جمعه نکادر گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در نکا افزود:امام راحل با انقلاب اسلامی، ارزش ها و آرمان های دینی و اعتقادی ما را بارور ساختند و همه ما مدیون امام راحل در این انقلاب و ادامه راه آن هستیم.

 

وی با بیان این که تداوم راه امام راحل در گرو اطاعت پذیری محض از رهبری و ولی فقیه است، افزود: تبیین آرمان های امام راحل و بصیرت افزایی مهم ترین وظیفه همگانی در شرایط فعلی جامعه و در مقابله با هجمه های مختلف دشمنان است تا با افزایش بصیرت جامعه را از بن بست ها نجات دهیم.

 

امام جمعه نکا ادامه داد: جامعه امروز ما بیش از هر زمان دیگری نیازمند بصیرت افزایی است که باید این بصیرت افزایی از سوی روحانیت و علما و نخبگان ایجاد شود تا از نارسایی های مختلف فرهنگی و اعتقادی کاسته شود.

 

حجت الاسلام محمدی لایینی گفت: انتخاب آیت الله خامنه ای به رهبری انقلاب پس از رحلت بنیانگذار جمهوری اسلامی، گامی بسیار مهم و ارزنده در ادامه ثبات نظام اسلامی ما بود که در ادامه راه نیز بادی با اطاعت پذیری محض از ولایت، راه امام را ادامه دهیم.

 

وی با بیان این که رهبر فرزانه انقلاب فضایلی همچون امام راحل دارند، خاطر نشان کرد: توجه به آرمان ها و اندیشه های بلند امام راحل و اطاعت پذیری از رهبر معظم انقلاب اسلامی مهم ترین عامل در برون رفت از مشکلات و نارسایی های فرهنگی ایجاد شده از سوی دشمنان است.

 

عضو شورای حوزه علمیه مازندران افزود:ا ندیشه ها، صلابت، منطق، دلسوزی و استکبار ستیزی حضرت امام خمینی(ره) در رهبر معظم انقلاب تجلی دارد.

 

حجت الاسلام محمدی لایینی افزود: بصیرت دهی به مردم در مورد جایگاه ولی فقیه، مرجعیت و روحانیت از مسائل مهمی است که باید مورد تو.جه جدی وعاظ و روحانیت قرار گیرد و با دغدغه بیشتری در این رابطه وارد شوند و در جامعه روشنگری کنند تا مردم با دین شناسی، سعادت دنیا و آخرت خودئ را تضمین کنند.

 

وی گفت: مدیریت جهادگونه امام راحل، استکبارستیزی، دفاع از مظلومان جهان و نهادینه کردن اصل مهم ولایت فقیه از مهم ترین آرمان های به جا مانده از امام راحل برای ما است که براساس تکیه بر ایمان به خدا و اخلاص در عمل از سوی امام راحل ایجاد و پایه گذداری شد و اکنون باید در دستور کار همگان در نظام جمهوری اسلامی ایران باشد تا سعادت نصیب جامعه شود./1317/ت302/ب1

ارسال نظرات