۱۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۵
کد خبر: ۲۶۵۲۷۲
مسؤول حوزه علمیه جعفریه رستمکلا:

شاخصه های مکتب امام خمینی از آرمان های مهم انقلاب اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ مسؤول حوزه علمیه جعفریه رستمکلا بر ضرورت تبین صحیحح شاخص های مکتب امام راحل برای جامعه امروز تأکید کرد و گفت: این شاخص ها از آرمان های مهم انقلاب اسلامی است.
مسؤول حوزه علميه جعفريه رستمکلا

حجت الاسلام مرتضی ایازی، مسؤول مدرسه علمیه جعفریه رستمکلا، درگفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در بهشهر با اشاره به شاخصه های مهم مکتب امام راحل اظهار داشت: شناخت اندیشه ها و آرمان های امام راحل راهی مطمئن در مقابله با توطئه های دشمنان است.

 

وی با بیان این که همه ما باید برای تبیین شاخصه های مکتب امام تلاش کنیم، افزود:استکبار ستیزی، مبارزه با ظلم و ستم، دفاع از مظلوم و احیای آرمان فلسطین و گسترش اسلام در جهان از جمله شاخصه های مکتب امام راحل است.

 

مسؤول حوزه علمیه جعفریه رستمکلا همچنین گفت: امام راحل در دوران عمر با برکت خود، به درستی برای این آرمان ها و تبیین آن در جامعه تلاش کردند و اکنون نیز رهبری معظم انقلاب با مدیریت بی نظیر خود در این راستا، ادامه دهنده راستین راه امام راحل هستند.

 

حجت الاسلام ایازی ادامه داد: ولایت فقیه و رهبری معظم انقلاب در شرایط بسیار سخت فعلی جامعه، انقلاب را از بحران های مختلف حفظ و به نوعی مدیرت در بحران انجام دادند و اکنون ایران اسلامی و انتقلاب ما در اوج است.

 

وی با بیان این که خیزش اسلام در جهان و فریادهای مختلف اسلام خواهی در سراسر دنیا، نشأت گرفته از انقلاب اسلامی ایران، رهبری امام راحل و مقام معظم رهبری است، یادآور شد: اگر نبود هدایت های امام راحل و مدیریت رهبری، اکنون فریادهای آزادی خواهی و اسلام خواهی در جهان طنین انداز نبود.

 

مسؤول حوزه علمیه جعفریه رستمکلا با بیان این که ولایت فقیه جامعه ما را بیمه کرده است افزود:دشمنان فکر می کردند بعد از رحلت امام این انقلاب به قهقرا رفته و از راه اصلی خود فاصله می گیرد اما در کمال ناباوری دیدند که رهبری ادامه دهنده راستین امام راحل بوده و تاکنون سکان انقلاب را بدرستی مقصود هدایت کرده است.

 

حجت الاسلام ایازی افزود: کاری که خبرگان رهبری بعد از ارتحال امام راحل انجام داد کار بسیار فوق العاده ای بود چرا که توانست در سریع ترین زمان ممکن بهترین شخصیت را برای هدایت انقلاب اسلامی ایران انتخاب کند و اکنون انقلاب اسلامی ایران با رهبری مقام معظم رهبری در اوج قدرت است.

 

وی در پایان با تاکید بر ولایت پذیری و ولایت مداری گفت: تداوم ولایت فقیه در جامعه موجب حفظ وحدت و انسجام در جامعه اسلامی ما و در جامعه مسلمین است که امیدواریم با ولایتمداری در جهت حفظ آرمان های این انقلاب و رساندن این انقلاب به دست صاحب بر حقش امام زمان (عج) تلاش کنیم./950/ت302/ب1

ارسال نظرات