۱۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۳:۵۰
کد خبر: ۲۶۵۱۳۱
امام جمعه شهر برزک:

کسانی که درد دین ندارند مسلمان نیستند/ بیشترین حساسیت امام راحل به اسلام انحرافی بود

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه شهر برزک با اشاره به این‌که بیشترین حساسیت امام راحل به اسلام انحرافی بود، گفت: کسانی که روحیه استکبار ستیزی ندارند، به اعتقاد، باور و اندیشه شان خدشه وارد شده است و کسانی که درد دین ندارد را نمی توان مسلمان نامید.
حجت الاسلام والمسلمين محمد حسين حلاجي مفرد

حجت الاسلام محمدحسین حلاجی مفرد، امام جمعه شهر برزک کاشان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، با اشاره به این که برخی افرادی که آرمان استکبار ستیزی انقلاب و امام راحل را بی توجهی می کند، با انقلابی بودن میانه خوبی ندارند، گفت: شخصی که روحیه انقلابی و ظلم ستیزی نداشته باشد، نمی تواند ادعای مسلمانی داشته باشد.

 

وی افزود: سیره عملی پیامبر اسلام(ص) از ابتدای پیامبری خود تا آخرین روز و همچنین اولین روز امامت ائمه(ع) تا آخرین روز امامت شان بر اساس استکبار ستیزی بوده است، از این رو کسی نمی تواند ادعا کند که پیرو آن بزرگان است، اما روحیه استکبار ستیزی و ظلم ستیزی نداشته باشد، چرا که در این صورت اسلام واقعی را فراموش کرده است.

 

حجت الاسلام حلاجی مفرد با اشاره به این که بیشترین حساسیت امام راحل به اسلام انحرافی بود، از این رو سفارش به اسلام ناب محمدی می کرد، گفت: اگر اسلام محمدی فراموش شود، داعش به وجود می آید که نه تنها استکبار ستیز نیست، بلکه خود تولید کننده ظلم است.

 

امام جمعه شهر برزک گفت: کسانی که روحیه استکبار ستیزی ندارند، به اعتقاد، باور و اندیشه شان خدشه وارد شده است، بنا بر این امام راحل در برابر اسلام ناب محمدی، اسلام آمریکایی و اسلام مرفهین بی درد را قرار داد، چرا که کسی که درد دین ندارد را نمی توان مسلمان نامید.

 

وی با اشاره به این که برخی نیز با وجود فهم واقعیات، از روی منیت، حسادت و بی اخلاقی نمی خواهند بپذیرند که ما نمی توانیم استکبار ستیزی را فراموش کنیم،  گفت: باید منتظر بروز اندیشه های ناب امام و همچنین مخالفت با آن اندیشه ها باشیم.

 

به گفته وی، رهبر معظم انقلاب شاگرد واقعی و مرید جدی امام خمینی(ره) است، از این رو امام راحل در دوران حیات خود جایگاهی که برای حضرت آیت‌الله خامنه‌ای قائل بودند، برای احدی قائل نبودند و این مهم کاملا قابل اثبات است.

 

انتخاب حضرت آیت‌الله خامنه‌ای به عنوان رهبر انقلاب یک لطف الهی بود

حجت الاسلام حلاجی مفرد با اشاره به این که انتخاب آیت الله خامنه ای به عنوان رهبر انقلاب، لطف الهی بود که از سوی نمایندگان خبرگان رهبری انجام شد، گفت: رهبر معظم انقلاب از آنجایی که شاگرد امام راحل بوده است، پا جای پای ایشان گذاشته است.

 

امام جمعه شهر برزک با بیان این‌که رهبر معظم انقلاب از جناح بندی‌های سیاسی به دور است، گفت: ایشان در رهبری جامعه اسلامی موفق بوده است و از نیروها و افکار مختلف در پست های متفاوت استفاده کرده است.

 

وی با اشاره به این که رهبر معظم انقلاب معتقد است افرادی که به اصول انقلاب پایبند نیستند و اعتقاد ندارند، نباید در مسؤولیت های کلیدی قرار بگیرند، گفت: عملکرد رهبر معظم انقلاب در کوران سخت استکبار و دشمنان داخلی مثال زدنی است، چرا که این عملکرد به لطف خداوند متعال و عنایت ویژه امام زمان(عج) میسر شده است./1307/ت302/ح

ارسال نظرات