۱۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۸
کد خبر: ۲۶۵۰۰۰
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات:

بیداری اسلامی متعلق به اندیشه امام راحل است

خبرگزاری رسا ـ وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به نقش امام خمینی(ره) در بیداری کشور های اسلامی، گفت: بیداری مردم مسلمان منطقه متعلق به اندیشه امام راحل(ره) است
محمود واعظي محمود واعظي محمود واعظي محمود واعظي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات صبح امروز در مراسم تجدید میثاق کارکنان وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با امام راحل(ره) که در حسینیه امام خمینی(ره) برگزار شد با بیان اینکه راهبرد نظام جمهوری اسلامی ایران همواره بر اساس اندیشه امام راحل(ره) بوده است، گفت: آنچه از سال 1342 توسط امام راحل(ره) به جهت تشکیل یک انقلاب در دنیای اسلام پی یزی شد در سال1357 به تنیجه رسید، امروز شاهدیم ملت های مسلمان منطقه نیز بیدار شده اند.

 

وی افزود: بی تردید این بیداری به فعالیت های امام خمینی(ره) که از سال 42 آغاز کردند بر می گردد، امروز رژیم های گوناگون نمی توانند خواسته های خود را بر مردم تحمیل کنند، امروز می بینیم تصمیم هایی که کشورهای غربی برای منطقه گرفته بودند به ثمر نرسیده و به گونه دیگری رقم خورده است، این بیداری متعلق به اندیشه امام راحل(ره) است.

 

واعظی با اشاره به جایگاه جمهوری اسلامی در دنیا، گفت: جایگاه جمهوری اسلامی در عصر حاضر مدیون رساندن ندای این انقلاب توسط فرزندان امام(ره) صورت گرفته است، بی دلیل نیست که یک طرف مذاکرات هسته ای ایران بوده و طرف دیگر شش کشور قدرتمند جهان قرار دارد، ما در مذاکرات هسته ای به تمامی حقوق ملت ایران دست یافته ایم و تمامی تحریم های ظالمانه علیه ملت ایران برداشته خواهد شد.

 

وی افزود: علت اصلی وقوع این مذاکرات به دلیل پشتوانه بزرگی همچون امام راحل(ره) است و ما امیدواریم اندیشه امام خمینی(ره) در تمامی کشور های اسلامی گسترش یابد. /811/پ203/ج

 

ارسال نظرات