۱۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۹
کد خبر: ۲۶۴۸۰۲
نماینده ولی فقیه در لرستان:

جوانان در انقلاب حضرت مهدی نقش آفرین هستند

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در لرستان حکومت امام زمان(عج) را عرصه درخشش جوانان بیان کرد و گفت: جوانان در انقلاب حضرت مهدی(عج) نقش آفرین هستند.
 نماينده ولي فقيه در لرستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت‌الاسلام والمسلمین سیداحمد میرعمادی، نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد، عصر امروز در دیدار با جمعی از جوانان لرستان در بیت امام جمعه خرم‌آباد با تبریک نیمه شعبان گفت: حکومت امام زمان عرصه درخشش جوانان است.

 

وی با اشاره به این‌که جوانان ما در دوران دفاع مقدس به خوبی درخشیدند، افزود: امروز نیز در انقلاب جهانی حضرت مهدی(عج) جوانان نقش‌آفرین هستند.

 

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با بیان این‌که بیشتر یاران امام زمان(عج) را جوانان تشکیل می‌دهند، خاطرنشان کرد: در حکومت عدل الهی جوانان نقش اثرگذاری دارند.

 

جوانان به برکت انقلاب اسلامی صاحب نظر هستند

نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان این که جوانان ما در تمام عرصه‌ها به برکت انقلاب اسلامی صاحب‌نظر هستند، اظهار داشت: جرأت جوانان در اظهار نظر کردن در موضوعات گوناگون نشان از موفقیت جوانان است.

 

وی در ادامه تأکید کرد: مسؤولان باید زمینه رشد و شکوفایی جوانان را فراهم کنند و به نسل جوان میدان بدهند.

 

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به این که جوانان در هر کاری توانمند هستند، افزود: باید توانایی خود را در علم و دانش، ورزش و کارهای خوب به کار گیرند.

 

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی تصریح کرد: باید بستر ازدواج جوانان و مشکل کار و مسکن این قشر برطرف شود.

 

نشاط و شادابی جامعه حفظ شود

امام جمعه خرم آباد نشاط و شادابی جامعه را متأثر از جمعیت جوان جامعه دانست و اظهار داشت: با حفظ جمعیت جوان و جلوگیری از رفتن جامعه به سمت پیری در حفظ شادابی جامعه مؤثر است.

 

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی یادآور شد: نشاط، شادابی، طروات و خستگی‌ناپذیری از ویژگی های بارز جوانان است.

 

وی بیان داشت: برای این که یک جوان خصلت‌، مردانگی و جوانمردی را حفظ و  در جامعه پیاده کند، باید اهل عبادت، پاکدامن و عفیف باشد./9451/پ202/ح

ارسال نظرات