۱۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۶
کد خبر: ۲۶۴۵۷۷
مدیر کل امور سیاسی وزارت کشور:

دولت برای نخستین بار در ادبیات سیاسی کشور تعامل مثبت را در جهان مطرح کرد

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل امور سیاسی وزارت کشور، گفت: ما برای نخستین بار در ادبیات سیاسی کشور تعامل مثبت را در جهان مطرح کرده و در پیش گرفتیم.
رضازاده

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، محمد امین رضازاده مدیر کل دفتر امور سیاسی وزارت کشور، عصر امروز در همایش فرامانداران سراسر کشور با موضوع انتخابات که در وزارت کشور برگزار شد، گفت: ما با هر گرایش و فکر تیمی که هستیم در دولت تدبیر و امید گردهم آمده‌ایم تا در خدمت مردم ایران باشیم و برای این کار یک هماهنگی مناسب لازم است تا بتوانیم به وعده‌های دولت عمل کنیم.

 

وی افزود: در راستای عملی کردن وعده‌های دولت باید سیاست و برنامه‌های دولت را در استان‌ و شهرستان‌ها تبیین کنیم در واقع همه کمک کنند تا سیاست‌های دولت در کشور تبیین و اجرا شود.

 

مدیر کل دفتر امور سیاسی وزارت کشور، با اشاره به وظایف اجرایی در دولت، عنوان کرد: ما باید در فرصت‌های مختلف از عملکرد دولت دفاع کنیم و با وجود مشکلات کارهای انجام شده را به اطلاع مردم برسانیم و نشان دهیم که به کدام وعده‌های دولت عمل شده است.

 

رضازاده، با اشاره به حمایت رهبری از دولت، اظهار داشت: شعار همدلی و همزبانی در همراهی مردم با ما کمک می‌کند ما باید در تحقق شعار همدلی و همزبانی بررسی‌های لازم را داشته باشیم رسانه‌ها، شوراها و روحانیت همه ابزار ارتباط دولت با مردم هستند که باید از آنها استفاده کرد.

 

وی با اشاره به ترویج و توسعه فرهنگ مدارا در کشور بیان داشت: شعار سال تاثیر سودمندی در توسعه و ترویج فرهنگ مدارا در کشور دارد که باید از آن استفاده کرد.

 

مدیر کل دفتر امور سیاسی وزارت کشور، با اشاره به سیاست‌زدایی از مسائل ملی، ابراز کرد: برخی از کشورهای پیشرفته بین مسائل استراتژیک ملی و دعواهای احزاب و گروه های سیاسی را مجزا می‌کنند ما نباید مساله هسته‌ای که موضوع فنی و حقوقی است با دعواهای سیاسی روز مخلوط کنیم.

 

رضا زاده، در ادامه گفت: ما برای نخستین بار در ادبیات سیاسی کشور تعامل مثبت را در جهان مطرح کرده و در پیش گرفتیم به ویژه در روزهای اخیر اعلام پایان خصومت با کشورهای دشمن داشتیم که لازم است به این تعامل در داخل کشور نیز برسیم یعنی سیاست داخلی و خارجی بر یکدیگر تاثیر گذارد.

 

وی با اشاره به تعامل با دنیا عنوان کرد: اگر بخواهیم با دنیا تعامل داشته باشیم باید در داخل نیز تعامل وجود داشته باشد وحدت و انسجام داخلی در پیروزی تیم مذاکرات‌کننده هسته‌ای ما در خارج از کشور تاثیر بسیار مثبتی دارد.

 

مدیر کل دفتر امور سیاسی وزارت کشور، در ادامه اظهار داشت: آموزه‌های دینی به ما می‌گوید که برده هیچ کس نباشید خداوند شما را آزاده آفریده است ما می‌خواهیم گفتمان و ادبیات ما با انقلاب اسلامی تطابق داشته باشد بنابراین ما نیز به عنوان کارگزاران نظام جمهوری اسلامی ایران لازم است که خود را با آموزه‌های دینی تطابق داده باشیم.

 

رضازاده در پایان خاطرنشان کرد: باید مشی ما اعتدالی و به دور از افراط و تفریط باشد زیرا اخلاق و رفتار ما زیر ذره‌بین است گروه‌های مخالف نظام است و نباید از ما بهانه در دست بگیرند همچنین در خارج از کشور دشمنان نباید بتوانند از اشکالات ما سو استفاده کنند./807/پ202/ب4

ارسال نظرات