۱۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۲
کد خبر: ۲۶۴۴۷۴
در نشستی خبری؛

برنامه‌های مسجد مقدس جمکران در نیمه شعبان اعلام شد

خبرگزاری رسا ـ معاونان فرهنگی، اجرایی و عمرانی مسجد مقدس جمکران با حضور در جمع خبرنگاران به تشریح برنامه‌های مختلف مسجد در نیمه شعبان امسال پرداختند.
نشست خبري اعلام برنامه هاي نيمه شعبان جمکران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، نشست خبری اعلام برنامه های نیمه شعبان ظهر امروز در ساختمان اداری مسجد مقدس جمکران با حضور معاونان این مسجد مقدس در قم برگزار شد.


بر اساس این گزارش احمد حاجی زاده معاون اجرایی مسجد مقدس جمکران به راهکارهایی که برای رفع مشکلات جمکران در پیش گرفته اند اشاره کرد و گفت: پس از ارزیابی عملکرد سال گذشته 44 مورد کمبود و مشکل را شناسی کردیم و در جلساتی که برگزار شد به کمیته های مختلف ستاد امور زائرین اطلاع رسانی شد تا این مشکلات به حداقل برسند.


وی با اشاره به نتیجه نظر سنجی از زائران درباره کیفیت خدمات که از سوی واحد پژوهش صورت گرفته است، اظهار داشت: به صورت کامل می‌دانیم میزان آمار ورودی و ترکیب جمعیتی مردم و درصد رضایت آنها از فعالیت‌ها تا چه اندازه بوده است و برای خدمت رسانی بیشتر برای زائران بر تلاش های خود می افزاییم.


در بخش دیگر این نشست، حجت الاسلام عباس ابراهیمی معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران به ارائه گزارشی از فعالیت‌های فرهنگی مسجد پرداخت و گفت: آنچه تا کنون از نظر سنجی‌ها برداشت شد این است که 70 درصد از مردم به صورت خانوادگی برای زیارت به مسجد مقدس جمکران می‌آیند بنابراین برنامه‌های متنوعی برای خانواده ها در نظر گرفته ایم از جمله آنها برگزاری کارگاهای مهدوی است.


وی افزود: در زمان کنونی نباید از مسائل روز دنیا بی بهره بود و مسجد مقدس جمکران با برنامه‌هایی که در قالب نمایشگاه صورت می گیرد تحولات منطقه را از جمله یمن و قابلیت‌های انرژی هسته‌ای را به تصویر خواهد کشید.


در ادامه امین مقومی معاون عمرانی مسجد جمکران گفت: وضعیت سرویس‌های بهداشتی و کمبود آب آشامیدنی در سال‌های گذشته معضل بود که امسال با برنامه ریزی‌های انجام شده، گسترش پیدا کرده و امیدواریم مشکلی نداشته باشیم.


وی با اشاره به مشکل ترافیک سنگینی که هر ساله در نیمه شعبان به علت ازدحام زائران پیش می آید، گفت: برای خدمات رسانی بهتر به زائران در این زمینه، دو پارکینگ جدید در اطراف مسجد مقدس جمکران با همکاری شهرداری احداث شده است./978/پ203/ف

ارسال نظرات