۰۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۰
کد خبر: ۲۶۴۳۴۴
امام جمعه بروجرد مطرح کرد؛

ضرورت صیانت از دستاوردهای انقلاب و انتقال آن به نسل جوان

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه بروجرد با بیان این که دستاوردهای انقلاب اسلامی را باید حفظ کرد و به نسل جوان جامعه انتقال داد، گفت: رسانه ها نقش بسزایی در جلوگیری از انقطاع فرهنگی نسل کنونی با نسل‎های انقلاب دارند.
حجت الاسلام ترابي-امام جمعه بروجرد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت‌الاسلام حسن ترابی، امام جمعه بروجرد، عصر امروز در آیین رونمایی از نماد سلحشوری جوانان در هشت سال دفاع مقدس که در سالن اجتماعات امور مالیاتی این شهرستان برگزار شد، گفت: نمایش رشادت جوانان بروجردی در دوران طلایی دفاع مقدس در ادارات این شهرستان اقدامی پسندیده است.

 

وی با بیان ضرورت صیانت از دستاوردهای انقلاب و انتقال آن به نسل جوان افزود: تفاوتی در آرمان‌های نسل جوان و نوجوان امروز با جوانان آن دوران وجود ندارد.

 

امام جمعه بروجرد تأکید کرد: همه آحاد جامعه در راستای حراست از اهداف و دستاوردهای انقلاب و دفاع مقدس مسؤولیت سنگینی بر دوش دارند که باید در این راستا همت گمارند.

 

حجت الاسلام ترابی تبیین دستاوردهای انقلاب بین نسل جوان را موجب ثبات باورها و ارزش های دینی جوانان بیان کرد.

 

وی با اشاره به تلاش دشمن در جنگ نرم و هدف قرار دادن جوانان اظهار داشت: تبیین دستاوردهای انقلاب بین جوانان موجب شکست دشمن در عرصه جنگ نرم می شود.

 

امام جمعه بروجرد با اشاره به این که جوانان امروز دوران دفاع مقدس را درک نکرده اند، افزود: تبیین دستاوردهای آن دوران نقش غیرقابل انکاری در بازتولید شرایط و حال و هوای آن ایام دارد.

 

وی در ادامه عنوان داشت: برگزاری این گونه برنامه ها نقش بسیار مؤثری در جهت جلوگیری از فراموشی دوران دفاع مقدس و جانبازی رزمندگان اسلام در دفاع از کیان انقلاب اسلامی دارد.

 

حجت الاسلام ترابی امنیت و آسایش امروز کشور را مرهون مجاهدات رزمندگان دوران دفاع مقدس دانست و خاطرنشان کرد: پیشرفت امروز کشور به برکت خون‏‌ پاک شهدا است.

 

وی در ادامه نقش رسانه ها را در راستای انعکاس وقایع جامعه اثر گذار دانست و افزود: نقش اصحاب رسانه در ثبت وقایع تاریخ‌ساز انقلاب بر کسی پوشیده نیست.

 

امام جمعه بروجرد یادآور شد: رسانه ها نقش بسزایی در جلوگیری از انقطاع فرهنگی نسل کنونی با نسلهای انقلاب دارند.

 

وی با تقدیر از فعالیت رسانه های در عرصه های گوناگون خاطرنشان کرد: اصحاب رسانه با انعکاس بیشتر وقایع دوران دفع مقدس، در رابطه با پیوند بین نسل جوان جامعه امروز با دوران انقلاب بیشتر تلاش کنند./9459/پ202/ب4

ارسال نظرات