۰۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۱
کد خبر: ۲۶۴۱۷۵
معاون تبلیغ حوزه های علمیه لرستان:

پیشرفت جوانان نیازمند جلوگیری از معظلات فرهنگی است

خبرگزاری رسا ـ معاون تبلیغ و تهذیب حوزه های علمیه لرستان جوانان را سرمایه های ارزشمند کشور دانست و گفت: برای پیشرفت جوانان در عرصه های گوناگون باید جلوی معضلات فرهنگی گرفته شود.
روز جوان

حجت الاسلام محمد ولی پور، معاون تبلیغ و تهذیب حوزه های علمیه لرستان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با گرامیداشت ولادت حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان بیان داشت: جوانان سرمایه عظیم کشور هستند.

 

وی با اشاره به پیشرفت قشر جوان در عرصه های گوناگون افزود: اداره آینده کشور بر عهده قشر جوان است.

 

حجت‌الاسلام ولی‌پور با تأکید بر این که باید به نیاز های قشر جوان در عرصه‌های گوناگون مورد توجه قرار گیرد، ابراز داشت: خانواده و دستگاه های متولی فرهنگی در راستای نهادینه کردن فرهنگ اسلامی دینی بین جوانان نقش بسزایی دارند.

 

معاون تبلیغ و تهذیب حوزه های علمیه لرستان تصریح کرد: تربیت اخلاقی در راستای تبیین سیره اهل بیت(ع) بین جوانان بسیار اثرگذار است که نهاد خانواده از دوران کودکی فرزند، باید به این امر توجه داشته باشد.

 

حجت الاسلام ولی‌پور در ادامه خاطرنشان کرد: متولیان امر باید خانواده ها را در جهت راه های گسترش قرآن و سیره اهل بیت(ع) تشویق کنند.

 

وی با اشاره به این که دشمنان اسلام قشر جوان را با تهاجم فرهنگی هدف قرار داده اند، اظهار داشت: آگاه سازی و هوشیاری جوانان در برابر دسیسه‌های دشمن امری ضروری است.

 

معاون تبلیغ و تهذیب حوزه های علمیه لرستان خاطرنشان کرد: در راستای پیشرفت جوانان در عرصه های فرهنگی باید جلوی معضلات فرهنگی گرفته شود.

 

وی پیوند عمیق جوانان با فرهنگ اصیل اسلامی و آشنایی بیشتر با سیره عملی و رفتاری اهل بیت(ع) را مهم ترین راه آگاه‌سازی قشر جوان از دسیسه‌های دشمن و مقابله با تهاجم فرهنگی بیان کرد./9459/ت302/ح

ارسال نظرات