۰۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۴
کد خبر: ۲۶۳۶۷۱
15 خرداد صورت می گیرد؛

استقبال از زائران خارجی در پایانه‌های مرزی و فرودگاه بین‌المللی مشهد

خبرگزاری رسا ـ رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی با بیان این که روز پانزدهم خردادماه استقبال از زائران خارجی در پایانه‌های مرزی و فرودگاه بین‌المللی مشهد صورت می‌گیرد، گفت: سخنرانی نماینده ولی فقیه در کمیته امداد و آیت‌الله علم الهدی در حرم مطهر رضوی از جمله برنامه های بزرگداشت ارتحال امام(ره ) در مشهد است.
ستاد بزرگداشت ارتحال امام خميني

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، حجت‌الاسلام محمد سلطانی، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی ظهر امروز ششم خرداد در نشستی خبری به تشریح برنامه‌های نیمه شعبان و 14 و 15 خرداد پرداخت و اظهار کرد: برگزاری مراسم ارتحال امام و قیام 15 خرداد در 36 مسجد برتر مشهد برنامه‌ریزی شده است.

 

وی افزود: هماهنگی برای دعای روح بخش کمیل و ندبه 14 و 15 خرداد به یاد و نام امام خمینی(ره) و شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی در مساجد، سیاستگذاری برای انتقال مفاهیم ارزشی اخلاقی سیره امام(ره) به نسل نو و جوان امروز، برپایی نمایشگاه عکس و آثار امام خمینی(ره) در محل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی از جمله دیگر برنامه‌ها است.

 

حجت الاسلام سلطانی در ادامه از اعزام 20 هزار نفر از خراسان رضوی به مرقد امام(ره) خبر داد و تصریح کرد: با توجه به تقارن نیمه شعبان با بیست و ششمین سالگرد رحلت امام خمینی(ره) و گرامیداشت 15 خرداد و شهدای این روز بزرگ تاریخی، برای برگزاری برنامه‌های این سه روز شعار سال در نظر گرفته شده است.

 

دبیر ستاد بزرگداشت بیست و ششمین سالگرد ارتحال امام(ره) در خراسان رضوی افزود: مراسم اجتماع منتظران از ساعت هشت صبح نیمه شعبان در میدان شهدا آغاز می‌شود و با سخنرانی آیت‌الله علم‌الهدی و گلباران حرم مطهر رضوی ادامه پیدا می‌کند.

 

وی ادامه داد: از عموم مردم سلحشور و همیشه در صحنه، علما و اساتید، روحانیون و خانواده معظم شهدا، اصناف و انجمن‌های اسلامی همراه با تشکل‌های مردمی دعوت می‌شود در این اجتماع عظیم شرکت کنند.

 

حجت الاسلام سلطانی با بیان این که استقبال از زائران خارجی در پایانه‌های مرزی و فرودگاه بین‌المللی مشهد 15 خرداد صورت می‌گیرد، تصریح کرد: برنامه‌هایی همچون سخنرانی آیت‌الله کازرونی نماینده ولی فقیه در کمیته امداد و نماینده مجلس خبرگان رهبری، آیت‌الله علم الهدی در حرم مطهر رضوی از دیگر برنامه ها است.

 

دبیر ستاد بزرگداشت بیست و ششمین سالگرد ارتحال امام(ره) در خراسان رضوی ادامه داد:  چاپ و توزیع دو هزار جلد کتاب با عنوان «همدلی با رایحه روح الله» در میان مردم، توزیع دو هزار جلد کتاب درس‌هایی از امام(ره) با عنوان بهار جوانی و اخلاق در خانواده، توزیع 500 جلد کتاب با عنوان اخلاص و تقوا و توزیع دو هزار جلد کتاب وصیت‌نامه سیاسی الهی امام خمینی(ره) به همراه تهیه و تکثیر یک هزار لوح فشرده خط امام و رهبری در خراسان رضوی از جمله برنامه های سالگرد ارتحال امام است./934/پ202/ب5   

ارسال نظرات