۰۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۵۳
کد خبر: ۲۶۳۵۲۳
مدیر کل بنیاد شهید و ایثارگران شهرستان‌های استان تهران:

خون شهدا و ایثارگری جانبازان این انقلاب را حفظ کرده است

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل بنیاد شهید و ایثارگران شهرستان‌های استان تهران، گفت: از ابتدای انقلاب تا امروز با همه دسیسه‌ و توطئه دشمن برای محو انقلاب از طریق تهاجم، تجزیه و کودتا ذره‌ای از خاک کشور از دست نرفت و این به برکت خون شهدا و ایثارگری جانبازان است.
نادر نصيري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، نادر نصیری، مدیر کل بنیاد شهید و ایثارگران شهرستان‌های استان تهران عصر امروز در مراسم تجلیل از خانواده شهدا و ایثارگران شهر ری که در مجموعه تالارهای نجم خاورمیانه واقع در شهرری، برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام و شهدا گفت: خانواده‌های جانباران در ارتباط با جانباز خود باید بسیار صبور باشند به همین دلیل کار آنها بسیار سخت است.

 

وی با اشاره به فرمایش امام راحل و مقام معظم رهبری درباره جایگاه جانبازان، افزود: جانبازان مظهر گذشت، نماد ایثار، مقاومت و رهبران نهضت انقلاب اسلامی بوده و شهدای زنده هستند.

 

مدیر کل بنیاد شهید شهرستان‌های استان تهران، تصریح کرد: سخن امام راحل و مقام معظم رهبری کوتاه اما بسیار پرمحتوا و کامل است به نحوی که هر فردی متناسب با ظرفیت خود برداشت خوبی از آن می‌تواند داشته باشد.

 

نصیری در ادامه گفت: برداشت ما از این سخنان امام راحل و مقام معظم رهبری این است که ما تا ابد مدیون جانبازان و خون شهدا بوده و نمی‌توانیم ایثار آنان را به همان اندازه جبران کنیم.

 

وی با اشاره به عظمت مقام جانبازان، اظهار داشت: ما باید فرهنگ ایثار را در جامعه ترویج دهیم، شاهان پیش از دوران انقلاب اسلامی قراردادهای ننگین برای فروش کشور خود بستند تا عیش و نوش خود را تأمین کنند.

 

مدیر کل بنیاد شهید شهرستان‌های استان تهران افزود: پیش از انقلاب بسیاری از جغرافیای کشور ما چون برخی از شهرهای قفقاز، کل بحرین، قسمتی از پاکستان و ترکیه فروخته شده بود، در حالی که ما در جنگ تحمیلی حتی یک وجب خاک خود را از دست ندادیم و این نشان‌گر این است که شهدا و جانبازان چه کار بزرگی انجام دادند.

 

نصیری با اشاره به توطئه دشمنان خاطرنشان کرد: از ابتدای انقلاب تا امروز با همه دسیسه‌ و توطئه دشمن برای محو انقلاب از طریق تهاجم، تجزیه و کودتا ذره‌ای از خاک کشور از دست نرفت و این به برکت خون شهدا و ایثارگری  جانبازان است./807/پ202/ح

ارسال نظرات