۰۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۰
کد خبر: ۲۶۳۰۹۳
مدیر کل بنیاد شهید شهرستان‌های استان تهران:

تیپ فاطمیون جایگاه خوبی در صدور انقلاب اسلامی دارند

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل بنیاد شهید شهرستان‌های استان تهران، گفت: در دهه چهارم انقلاب، ما شاهد صدور انقلاب اسلامی به نقاط مختلف کشورهای اسلامی هستیم و شهدای تیپ فاطمیون جایگاه خوب و بلندی در این زمینه دارند.
نادر نصيري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، نادر نصیری مدیر کل بنیاد شهید شهرستان‌های  استان تهران، شامگاه یکشنبه سوم خرداد در اولین یادوراه 60 شهید تیپ فاطمیون مدافعان حرم، که در تالار شیخ صدوق حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) برگزار شد، گفت: هدف از برگزاری این یادواره به این دلیل است که اسفند سال گذشته تشییع پیکر شهدای مدافع حرم تیپ فاطمیون «افاغنه» با حضور کمرنگ مردم صورت گرفت.

 

وی افزود: به همین دلیل در راستای آشنایی مردم با این شهدای بزرگوار یادواره‌ای با حضور خانواده‌های معظم آنها برگزار شد.

 

نصیری در ادامه گفت: علت دیگر معرفی شهدای مدافع حرم به ویژه شهدای افاغنه، تاکید مقام مظم رهبری مبنی بر رسیدگی به این خانواده ها بود.

 

مدیر بنیاد شهید شهرستان‌های استان تهران،  با اشاره به بیان مقام معظم رهبری در مقام این شهدا گفت: مقام معظم رهبری در مورد شهدای مدافع حرم افاغنه فرمودند: اجر مدافعان حرم دوتا بوده که یکی مهاجرت و دیگری مجاهدت است.

 

نصیری در ادامه با برداشتی که از فرمایشات مقام معظم رهبری افزود: برداشت من از این پیام این است که خانواده‌های این شهدای معظم بر خود ببالند و افتخار کنند زیرا این شهدا در استمرار اسلام ناب محمدی و تحقق فرمایش امام راحل که فرمودند که انقلاب اسلامی باید صادر شود قدم نهاده‌اند.

 

وی در پایان خاطرنشان کرد: در دهه چهارم انقلاب، ما شاهد صدور انقلاب اسلامی به نقاط مختلف کشورهای اسلامی هستیم و شهدای تیپ فاطمیون جایگاه خوب و بلندی در این زمینه دارند./807/پ203/ح

ارسال نظرات