۰۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۵
کد خبر: ۲۶۲۹۲۳
مسؤول دبیرخانه هیأت نظارت بر کانون های فرهنگی کردستان:

کلاس های قرآنی در کانون های فرهنگی هنری مساجد استان کردستان برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ مسؤول دبیرخانه هیأت نظارت بر کانون های فرهنگی، هنری استان کردستان از برگزاری کلاس های قرآنی با هدف غنی سازی اوقات فراغت در مساجد این استان خبر داد.
اوقات فراغت قرآني

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کردستان، گلبداغی، مسؤول دبیرخانه هیأت نظارت بر کانون های فرهنگی، هنری مساجد استان کردستان، پیش از ظهر امروز با حضور در دومین جلسه ستاد اوقات فراغت در سال جاری، از برگزاری 41 کلاس طرح قرآنی 1449 در این استان خبر داد.


گلبداغی با اشاره به نزدیکی ایام تعطیلات دانش آموزان اظهار داشت: جهت افزایش سطح فرهنگی و وارد ساختن آموزه های دینی در بطن زندگی افراد، تلاش بر این است با برگزاری کلاس های متنوع در پایگاه های اوقات فراغت مساجد، بنیه دینی افراد را تقویت نماییم و زمینه پیشرفت و تعالی جوانان و نوجوانان را فراهم آورده و انتخاب راه حق و حقیقت را برای آن ها آسان سازیم.

 

وی در ادامه گفت: در 413 کانون فرهنگی، هنری در مساجد سطح استان طی ایام تابستان، 826 کلاس تشکیل خواهد شد، در این دوره، بانوان و آقایان بصورت جداگانه در کلاس‌های 25 نفری شرکت خواهند کرد.


این مقام مسؤول افزود: با توجه به تهاجمات فرهنگی دشمنان در جهت تضعیف روحیه معنویت طلبی در جوانان و نوجوانان، باید هر چه بیشتر در جهت آموزش قرآن و معارف دینی اهتمام داشت و زمینه جذب افراد به سمت آموزه های نورانی قرآن کریم را فراهم ساخت، با این رویکرد می توان در مقابل تهاجمات فرهنگی دشمنان اسلام، سدی محکم ساخت.


گلبداغی در پایان گفت: برگزاری 41 کلاس از طرح قرآنی 1449، کلاس های تفسیر قرآن، روخوانی و روانخوانی قرآن کریم و... از اهم کلاس هایی است که در ایام تابستان سال جاری در کانون های فرهنگی، هنری مساجد برگزار خواهد شد./857/پ203/ح

ارسال نظرات