۰۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۴
کد خبر: ۲۶۲۵۱۴
امام جمعه موقت کرمانشاه:

هیچ گاه به آمریکا اجازه بازرسی از مراکز نظامی را نخواهیم داد

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه موقت کرمانشاه با بیان این که هیچ گاه به آمریکا اجازه بازرسی از مراکز نظامی را نخواهیم داد، گفت تیم مذاکره باید هوشیار باشند و اجازه ندهند که غرب عزت و اقتدار ایران را خدشه دار کند.
امام جمعه موقت کرمانشاه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام حجتی، امام جمعه موقت کرمانشاه در خطبه های نماز جمعه یکم خرداد ماه سال جاری، اظهارداشت: هیچ گاه به آمریکا اجازه بازرسی از مراکز نظامی را نخواهیم داد.


حجت الاسلام حجتی، با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب، گفت: چنین اختیاری به آمریکا را نخواهیم داد و بازرسی از مراکز نظامی خط قرمر ایران است.


وی با توجه به اینکه تیم مذاکره کننده ایران باید هوشیار باشد خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب تیم مذاکره را تأیید کرده اند, از این روباید آگاه و هوشیار باشند که دقیقا صحبت های فرمانده معظم کل قوا را در مذاکرات خود پیاده کنند و در این زمینه تمام مسائل را شفاف سازی کنند.

 

امام جمعه موقت کرمانشاه، با توجه به فرا رسیدن سالروز آزادسازی خرمشهر، گفت: آزادسازی خرمشهر به کمک رزمندگان اسلام نقطه عطفی در دوران دفاع مقدس بود و نمادی از پیروزی و مقاومت و جانفشانی در برابر متجاوزان است.


حجت الاسلام حجتی، در پایان اظهار داشت: اعیاد شعبانیه و ولادت امام حسین(ع)، حرمت انسانیت است که امام حسین(ع) و یارانش در رأس و تمام شهدای اسلام و انقلاب با روحیه شهادت طلبی و انسجام درونی، از دین و زنده نگه داشتن اعتقادات خود، پاسداری کردند./857/پ202/ح

ارسال نظرات