۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۸
کد خبر: ۲۶۱۸۱۱

محفل انس با شهدا در مدرسه علمیه الغدیر اهواز برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ محفل انس با شهدای هشت سال دفاع مقدس در مدرسه علمیه الغدیر اهواز برگزار شد.
محفل انس با شهدا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، محفل انس با شهدای هشت سال دفاع مقدس صبح امروز با حضور آیت الله محسن حیدری نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری و سید محمد باقرزاده، فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح در مدرسه علمیه الغدیر اهواز برگزار شد.

در این محفل که به مناسبت ورود پیکر 270 شهید دفاع مقدس از مرز شلمچه به اهواز برگزار شد، آیت الله حیدری و باقرزاده در جمع  طلاب، روحانیان و اساتید مدرسه علمیه الغدیر اهواز سخنرانی کردند.

در ابتدای این محفل سردار باقرزاده به اهمیت و نقش حوزه های علمیه در دفاع از انقلاب اسلامی اشاره کرد و طلاب و حوزه های علمیه را از عوامل اصلی موفقیت ایران اسلامی در برابر استکبار جهان دانست.

آیت الله حیدری نیز در این مراسم مقام شهدای دفاع مقدس و انقلاب اسلامی را یادآور شد و به بیان مطالبی پیرامون راه شهیدان و ولایت پذیری آنان پرداخت.

گفتنی است، پیکر 270 شهید دفاع مقدس با حضور مسؤولان، فرماندهان نظامی و اقشار گوناگون در روز گذشته 28 اردیبهشت ماه جاری از مرز شلمچه وارد کشور شد و تا پایان هفته عملیات انتقال آنها به تهران انجام می‌شود.

فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح در مراسم استقبال از پیکرهای مطهر شهدای دفاع مقدس نیز گفت: پیکرهای 175 نفر از شهدایی که وارد کشور شدند متعلق به غواصان جمهوری اسلامی ایران در دفاع مقدس است که در عملیات کربلای 4 با دستان بسته از سوی نیروهای بعثی به شهادت رسیدند./9454/پ203/ب2

ارسال نظرات