۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۳
کد خبر: ۲۶۱۱۳۲
آیت الله طه محمدی:

کشتار مردم یمن، فاجعه انسانی است/ دشمنان اسلام به دنبال از بین بردن ارزش های اسلامی هستند

خبرگزاری رسا ـ آیت الله طه محمدی با بیان این‌که دشمنان اسلام به دنبال از بین بردن ارزش های اسلامی هستند، گفت: جنایات آل سعود در یمن برای مسلمانان جهان غیر قابل تحمل است.
آيت الله طه محمدي، امام جمعه همدان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، آیت الله غیاث الدین طه محمدی، نماینده ولی فقیه و امام جمعه همدان، در خطبه های نماز جمعه این هفته، با اشاره به جنایات آل سعود در منطقه، گفت: جنایات آل سعود در یمن، یکی دیگر از موارد خیانت های آن ها به اسلام و مسلمانان است.


آیت الله طه محمدی اظهار داشت: کشتار مردم یمن، فاجعه انسانی است که حکومت آل سعود در این کشور ایجاد کرده و این بدون شک منجر به نابودی آل سعود خواهد شد.


وی در ادامه افزود: حکومت آل سعود برای حمله به یمن از کشورهای مختلفی کمک خواسته و پاکستان هم یکی از آن کشورها است که این کشور دست رد بر سینه آل سعود زده است.


امام جمعه همدان گفت: متأسفانه تمام دنیا در برابر جنایات آمریکا و رژیم صهیونیستی سکوت کرده اند، مردم مظلوم یمن را از سوی حکومت منفور آل سعود می کشند و زیر ساخت های این کشور را تخریب می کنند، این جنایات ادامه دهنده جنایات و کشتار مردم غزه از سوی رژِیم صهیونیستی است.


آیت الله طه محمدی بیان داشت: آل سعود با کشتار مردم یمن و تجاوز به خاک این کشور حرمت خانه کعبه را از بین برده اند و جنایاتش برای مسلمانان جهان غیر قابل تحمل است و قطعا روزی صبر مسلمانان جهان لبریز خواهد شد.


نماینده ولی فقیه در همدان ادامه داد: دشمنان اسلام به دنبال از بین بردن ارزش های اسلامی هستند و وظیفه ما در این عرصه شناخت دشمن و دفاع از این ارزش های اسلامی و حفظ وحدت است.


وی در پایان با تبریک به مناسبت فرارسیدن مبعث پیامبر اکرم (ص)، بیان داشت: با برگزیده شدن حضرت محمد(ص) به پیامبری لطف خداوند شامل همه مردم شد و این سبب مطرح شدن اسلام ناب محمدی در تمام دنیا شد./967/پ202/ح

ارسال نظرات