۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۱
کد خبر: ۲۶۱۱۱۵
آیت الله نمازی:

بازی با احساسات مسلمانان خاندان آل سعود را ویران خواهد کرد

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در کاشان گفت: ملت ایران به حاکمان ضعیف سعودی توصیه می کند در صورت بازی کردن با احساسات مسلمانان منطقه، غضب مسلمانان و قهر الهی خاندان آل سعود را ویران خواهد کرد.
آيت الله عبدالنبي نمازي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، آیت الله عبدالنبی نمازی، نماینده ولی فقیه در کاشان امروز در خطبه های این هفته نماز جمعه در مصلی بقیه الله الاعظم کاشان اعتراضات جهانی را عامل تأخیر در اعدام حکم مجاهد عالم و شجاع آیت الله نمر دانست و افزود: ملت ایران به حاکمان ضعیف سعودی که سرمست و مغرور دلارهای نفتی خود شده است توصیه می کند با احساسات مسلمانان منطقه بازی نکنند زیرا شعله غضب و غیرت مسلمانان و قهر الهی کاخ ظالم را ویران خواهد کرد. 

 

وی با اشاره به این که با وجود دو بار اعلام آتش بس از سوی سعودها، شب و روز گذشته تهاجم نظامی و جنایات آل سعود برعلیه ملت مظلوم یمن ادامه داشته است، گفت: در تهاجمات آل سعود به کشور یمن تاکنون میلیون ها یمنی آواره و مجروح و هزاران نفر به شهادت رسیده اند و بیمارستان ها و مراکز اوزژانس در این کشور پاسخگوی مجروحان نیست.

 

شیوخ ذلیل خلیج فارس به جای دفاع از ملت مسلمان عرب یمن با آمریکا همکاری نظامی دارند

نماینده ولی فقیه در کاشان تأکید کرد: شیوخ ضعیف و ذلیل خلیج فارس به جای دفاع و حمایت از ملت مسلمان عرب یمن، ضمن همکاری نظامی با آمریکا در تجاوز به ملت یمن، روزگذشته با رییس جمهور آمریکا در کمپ دیوید ملاقات و دست یکدیگر را فشردند.

 

آیت الله نمازی در ادامه اظهارات ضد و نقیض مقامات آمریکا و نمایندگان کنگره را حکایت از سردرگمی و گیجی آنها در برخورد با جمهوری اسلامی ایران دانست.

 

وی همچنین تصمیم آمریکا و کشورهای عربی مبنی بر آموزش نیروهای جدید و تازه نفس در ترکیه و اردن را با هدف براندازی خط مقاومت و سقوط حکومت سوریه دانست.

 

نماینده ولی فقیه در ادامه با اشاره به فرمایشات مهم رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران در دیدار رییس جمهور عراق گفت: عراق با توجه به جایگاه خود می تواند د رمسائل منطقه تأثیرگذار باشد، ضمن این که نقش برخی از کشورهای عربی برای سوریه بسیار ویرانگر است و نقشه آنها نه تنها سوریه بلکه کشورهای آنها را هم ویران خواهد کرد.

 

بازدید رهبر معظم انقلاب از نمایشگاه کتاب برای این بود که دیگران احساس ضرورت کنند

آیت الله نمازی بازدید دو ساعت و نیم رهبر معظم انقلاب از بیست و هشتمین نمایشگاه کتاب تهران را به عنوان یک رخداد بزرگ فرهنگی در کشور و مهم قلمداد کرد و افزود: بازدید رهبر معظم انقلاب از نمایشگاه کتاب با وجود این همه کار، مشکلات و گرفتاری جهان اسلام بیانگر این است که وظیفه رهبری هدایت افکار عمومی است.

 

وی با اشاره به این که رهبر معظم انقلاب به نمایشگاه کتاب می رود تا دیگران نیز احساس ضرورت و اهمیت کنند، گفت: نسل جوان، طلاب جوان حوزه علمیه، داشن آموزان، دانشجویان و عموم ملت ایران که اهل سواد و مطالعه هستند باید الگو داشته باشند.   

 

به گفته وی، الگو در نظام اسلامی مطالعه، پژوهش، تحقیق، افزایش اطلاعات و آگاهی است و جامعه ای که کم سواد باشد و به سوادی که دارد قانع باشد راکد خواهد بود، از این رو دائما باید در حال افزایش اطلاعات و معلومات بود.

 

شرایط خاتم النبیین(ص) تاریخ انقضا ندارد

آیت الله نمازی در ادامه تبریک فرارسیدن 27 رجب سالروز بعثت پیامبر اکرم(ص)، بعثت را آغاز فصل جدید در تعلیم و تربیت و تزکیه و تکامل جهان بشریت دانست و افزود: زمانی که جاهلیت عرب در منجلاب جنایت، قتل، تجاوز، سرقت و غارت اموال یکدیگر دست و پا می زد، خداوند سبحان بر اساس رحمت واسعه خود مربی و هادی و ناجی بشر حضرت محمد(ص) فرستاد.

 

وی افزود: خداوند بر اهل ایمان منت گذاشت و مردی را از خودشان برگزید تا آیات الهی را بر آنها تلاوت و کتاب حکمت را به آنها بیاموزد، از این رو شرایط خاتم النبیین(ص) تاریخ انقضا ندارد و تا ابد اسلام ناب محمدی استقرار و حاکم خواهد بود.

 

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: رسول خدا آمد تا احکام الهی را ابلاغ کند و دشمنان اسلام و استکبار جهانی و آمریکا و صهیونیست ها بدانند این دین ابدی است و در آینده نزدیک نیز شریعت پیامبر اسلام مرزهای جغرافیایی را درهم خواهد نوردید و آینده جهان از آن اسلام است./1307/پ201/ح

ارسال نظرات