۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۳
کد خبر: ۲۵۹۵۹۸
حجت الاسلام پناهیان:

رژیم صهیونیستی نقش اساسی در گرفتاری‌های جهان اسلام دارد

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه و دانشگاه گفت: ما تمامی گرفتاری‌های لبنان، شام، عراق، بحرین، فلسطین و یمن را زیر سر صهیونیست‌های اسلام ستیز می دانیم.
پناهيان تظاهرات تظاهرات پناهيان تظاهرات تظاهرات

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام علیرضا پناهیان در راهپیمایی محکومیت جنایات آل سعود در یمن که ظهر امروز پس از برپایی نماز جمعه در میدان فلسطین برگزار شد، گفت: ما آماده ایم به اهل یمن مژده فتح و نصرت بدهیم و بگوییم مردمان یمن، همان گونه که منتظر ظهور امام زمان(عج) هستیم، منتظر یمانی هستیم، آفرین بر شما مردم یمن که مقدمات ظهور یمانی در منطقه را فراهم کردید.

 

وی افزود: تمامی مظلومان منطقه چشمشان به شما مردم یمن است، مردم یمن کار را یکسره کرده و مکه و مدینه را آزاد کنید.

 

امروز راه قدس از مکه و مدینه می گذرد


حجت‌الاسلام پناهیان با بیان اینکه امروز آماده ایم تا درود بر مردم یمن بفرستیم، تصریح کرد: این مردم یمن هستند که به دل های ما امید بخشیده اند و می خواهند انتظار ما را به نتیجه برسانند، بزرگترین امتیاز مردم یمن ایمان خالص و سلحشوری بوده، شما در خود سیاستمدارهای سازش ندارید، مردم یمن مکه و مدینه را آزاد کنید که امروز راه قدس از مکه و مدینه می گذرد.

 

وی افزود:مردم یمن، قبور ائمه اهل بیت(ع) و پیامبر اکرم منتظر شما است می دانیم که اگر شما اراده کنید یک روز بیشتر طول نخواهد کشید که مکه و مدینه آزاد خواهد شد.

 

مردم یمن تا فتح مکه و مدینه نخواهند نشست


این استاد حوزه در ادامه تاکید کرد: بیش از یکصدسال است که مردم جهان آل یهود را مانند خاری در چشم و تیری در گلو تحمل می کنند، مردم یمن این ام الفساد منطقه را از راه بردارید تا تمام تکفیری ها از بین بروند، مردم یمن این دشنه فرو رفته در قلب اسلام را از پهلوی جهان اسلام بیرون بکشید و بگذارید مومنان منطقه احساس رهایی کنند، بدانید دلهای ما مردم ایران پشت سر انقلاب شما است و یقین داریم شما تا فتح مکه و مدینه نخواهید نشست.

 

وی با اشاره به برکات قیام مردم یمن، گفت: این قیام جریانات سازش کارانه را در منطقه حتی ایران اسلامی در درون خفه کرده است، مردم یمن با قیام خود ملت ایران را از جریان سازش کارانه نجات داده است، اگر مردم یمن آل سعود را نابود کنند مردم منطقه از ستم آمریکای استکبار ستیز نجات پیدا خواهند کرد.

 

حجت‌الاسلام پناهیان افزود: ما در طول 35 ساله انقلاب به این اندازه از انقلاب شما و از ثمرات خون شهدایمان مانند امروز خوشحال نبودیم، همانطور که امام راحل(ره) حج را بدون برائت صحیح نمی دانستند امروز نیز رهبران شما می گویند نماز بی مرگ بر آمریکا و اسرائیل مقبول نیست.

 

مردم منطقه به ایران عزت داده اند


وی با بیان اینکه برخی از یاوه سرایان حمایت ایران از مردم منطقه را غلط می دانند، گفت: این مردم لبنان، شام، عراق، بحرین و اخیرا مردم یمن هستند که به ایران اسلامی کمک کرده و به ما عزت و قدرت می دهند، از شما ملت یمن که حق ما را در جهان ثابت کردید تشکر کرده و از شما که خط مقاومت در منطقه اید قدردانی می کنیم شما نگذاشتید پرچم مبارزه با استکبار در منطقه زمین افتاده و همچنان از خون شهدای ما و شهدای خودتان محافظت کردید.

 

وی اظهار داشت: ما برای مردم یمن دعا می کنیم، ما برای کودکان قطعه قطعه شما می گرییم همانگونه که برای مظلومیت اهل بیت(ع) می گرییم.

 

حجت‌الاسلام پناهیان با اشاره به نخستین ورود پیامبراکرم(ص) به شهر مدینه، گفت: پیامبر اکرم(ص) در بدو ورود خود به مدینه با کمال مهربانی با یهودیان برخورد کردند، به آنها اجازه دادند تا دین خویش را نگه داشته و فعالیت اقتصادی انجام دهند، حضرت دفاع از آنان را همچون دفاع از مسلمانان می پنداشتند، ایمان نیاوردن یهودیان تبلیغ علیه پیامبراکرم(ص) محسوب می شد اما حضرت مسلمان شدن آنان را اجبار نکردند.

 

وی افزود: با اینکه یهودیان مدینه به درستی بعثت پیامبر اکرم(ص) یقین داشتند ولی به ایشان ایمان نیاوردند، آنان برای این رفتارشان استحقاق مجازات را داشتند ولی پیامبر اکرم(ص) بسیار کریمانه با آنان رفتار کردند.

 

حجت‌الاسلام پناهیان با بیان اینکه تاریخ مهربانی پیامبر اکرم(ص) با یهودیان مدینه را باید در ذهن داشته باشیم، ابراز داشت: هم اکنون 100 سال است که یهودیان منطقه مسلمانان منطقه را به خاک و خون می کشند، جنایت می کنند، جنایاتی که در طول تاریخ بشریت سابقه ندارد، باید گفت دوران حیاط یهودیان صهیونیست با این جنایات به پایان رسیده است، دوران سعه صدر جامعه اسلامی علیه یهود اسلام ستیز به پایان رسیده و امروز با آخرین جنایات یهودیان در منطقه مواجه هستیم که بی گناهان یمن را اینگونه به خاک و خون می کشند.

 

وی در ادامه خاطرنشان کرد: ما تمامی گرفتاریهای لبنان، شام، عراق، بحرین و یمن را زیر سر صهیونیست‌های اسلام ستیز می دانیم، تمامی گرفتاریهای مردم اروپا و آمریکا زیر سر ثروتمندان یهود است، وقتی منطقه را از دست یهود اسلام ستیز نجات دهیم سپس منطقه اروپا و آمریکا را از ستم یهودیان نجات خواهیم داد، مردمی که بیش از حمه تحث سلطه صهیونیستها بوده و راه گریزی از آنان ندارند.

 

وی تاکید کرد: خدایا بدست مردم یمن سرزمین های مقدس مکه و مدینه را آزاد بگردان، در زمانی صهیونیست ها قصد اشغال لبنان را در سر داشتند ولی حزب الله مشت محکمی بر دهان آنان زد، آمریکایی ها نیز خواستند در عراق به آرزوهای خود برسند ولی اینچنین نشد.811/پ202/ب4

ارسال نظرات