۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۳
کد خبر: ۲۵۹۵۲۹
نماینده ولی فقیه در لرستان:

تهدید نظامی آمریکا، نشان دهنده پایبند نبودن به مذاکرات است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به تهدید نظامی آمریکا، گفت: تهدید نظامی آمریکا نشان دهنده پایبند نبودن به مذاکرات است.
 حجت الاسلام سيد احمد ميرعمادي نماينده ولي فقيه در لرستان و امام جمعه خرم آباد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد میرعمادی، نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد، در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به وضعیت مردم یمن گفت:  وضعیت مردم یمن دردناک است.

 

وی با اشاره به این که آل سعود به جنایات خویش ادامه می دهد و مردم یمن را قتل عام می کند، افزود: آل سعود زیرساخت های این کشور را نابود می کند.

 

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی بیان داشت: مردم یمن در سخت‌ترین شرایط به سر می برند و تمام زیرساخت های یمن در حال نابودی است.

 

وی در ادامه با اشاره به این که آمریکا کشورهای مسلمان را تهدید نظامی می کند، خاطرنشان کرد: تهدید نظامی آمریکا نشان دهنده پایبند نبودن به مذاکرات است.

 

امام جمعه خرم آباد تصریح کرد: هدف آمریکا از تهدید نظامی کشورهای مسلمان تجزیه خاورمیانه است.

 

وی یادآور شد: تهدید نظامی سوریه، عراق و ایران نیز از کارهایی است که آمریکا برای پایه گذاری اهدافش در خاورمیانه انجام می دهد.

 

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به این بیش از 10 هزار نفر در یمن شهید و مجروح شده است، خاطرنشان کرد: مردم یمن نیازمند د کمک مالی، حمایت و پشتیبانی ایران از طریق راهپیمایی و محکویت تجاوز آل سعود است.

 

اردوهای جهادی تجلی جهاد و هجرت در عرصه سازندگی هستند

 

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی در ادامه با اشاره به سالروز تأسیس بسیج سازندگی به فرمان رهبر معظم انقلاب گفت: بسیج سازندگی نهادی پربرکت است.

 

وی با بیان این که اردوهای جهادی تجلی جهاد و هجرت در عرصه سازندگی هستند، افزود: بسیج در هر عرصه ای وارد شود، موفق است.

 

امام جمعه خرم آباد بسیج را منشأ برکات فراوان دانست و اظهار داشت: حضور بسیج در عرصه سازندگی و در جهت محرومیت زدایی از برکات این نهاد است.

 

پرداخت زکات موجب قبولی اعمال است

 

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با اشاره به فصل برداشت گندم، عنوان داشت: از کشاورزان انتظار می رود زکات گندم مال خویش را بپردازند.

 

وی با اشاره به این که زکات واجب الهی است، افزود: پرداخت زکات موجب قبولی اعمال و برکت می شود.

 

ساخت زائر سرا با زیربنای دو هزار و 700متر در مشهد

 

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با اشاره به ساخت ساخت زائر سرا برای مردم لرستان، با زیربنای دو هزار و 700متر در مشهد خاطرنشان کرد: همزمان با میلاد با سعادت امام علی(ع) کلنگ زنی این زائر سرا آغاز شد.

 

وی با شاره به این که پروانه ساخت و زمین آن از سوی شهرداری فراهم شده است، بیان داشت: انتظار می رود مردم ولایتمدار لرستان در جهت ساخت این زائرسرا کمک مالی داشته باشند./9451/پ201/ب4

ارسال نظرات