۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۷
کد خبر: ۲۵۹۳۴۵
نماینده ولی فقیه در لرستان:

ولایت مهم ترین عامل پیروزی و ماندگاری انقلاب است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان این‌که همراهی با ولایت از نشانه‌های قرار گرفتن انسان در صراط مستقیم است، گفت: مهم ترین عامل پیروزی و ماندگاری انقلاب ولایت است.
حجت الاسلامسيد احمد  ميرعمادي-امام جمعه خرم آباد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمد میرعمادی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه خرم‌آباد، ظهر امروز در جلسه شورای اداری این شهرستان  که در سالن آمفی تئاتر استانداری لرستان برگزار شد، گفت:  افزایش فساد، ظلم، غارتگری، قتل و جنایت نتیجه دور شدن بشر از مسیر زندگی است.

 

وی با بیان این که اگر مردم در مسیر خداوند قرار بگیرند تمام امور حل می‌شود، افزود: مهم‌ترین مسؤولیت پیامبران الهی قرار دادن مردم در مسیر خداوند بوده است.

 

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با تأکید بر توجه مسؤولان به انجام وظایف خویش، اظهار داشت: نخستین وظیفه مسؤولان توجه به مسأله اقامه نماز است.

 

وی با تأکید بر این که ما وظیفه داریم رابطه بین خود و خداوند را اصلاح کنیم، خاطرنشان کرد: این کار از طریق عبادت و بندگی میسر می‌شود.

 

نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان این‌که برای اصلاح رابطه خود و خداوند باید کارهای ایجابی و سلبی انجام دهیم، ادامه داد: اخلاص، دعا، بندگی و عبادت از جمله کارهای ایجابی و دوری کردن از ریاکاری، تظاهر، تکیه بر طاغوت و از حمایت ظالم خودداری کردن را کارهای سلبی بیان کرد.

 

قرار گرفتن در صراط مستقیم نشان دهنده اصلاح رابطه ما با خداوند است

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با بیان این که ما باید در مسیر هدایت قرار بگیریم، اظهار داشت: قرار گرفتن در صراط مستقیم نشان دهنده اصلاح رابطه ما با خداوند است.

 

وی با بیان این‌که اگر رابطه انسان با خداوند قطع شود آن روز، روز هلاکت و نابودی است، افزود: اگر انسان با خداوند همراه باشد، هیچ واهمه، حزن و اندوهی برای او وجود ندارد.

 

امام جمعه خرم آباد با تأکید بر این که اطاعت از خدا، رسول خدا و پیروی از ولایت را مهم ترین وظیفه ما است، خاطرنشان کرد: عزت، آقایی، پیروزی و ماندگاری ما وابسته به پیروی از ولایت است.

 

وی افزایش یاد خدا را را از دیگر وظایف آحاد مردم بیان کرد و گفت: همراهی با ولایت از نشانه‌های قرار گرفتن انسان در صراط مستقیم است.

 

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با اشاره به رفتارهای آل‌سعود و حمایت‌های شیطانی و وحشیانه آمریکا اظهار داشت: آمریکا وارد هر منطقه و کشوری که می‌شود جنایت کرده و از جانی حمایت می کند.

 

نماینده ولی فقیه در لرستان در ادامه با اشاره به این که امروز حکومت آل‌سعود در کشور یمن جنایت کرده و به هیچ چیزی رحم نمی‌کند با این وجود مورد حمایت آمریکا قرار دارد، تصریح کرد: نتیجه این کار فاصله گرفتن از خداوند است.

 

وی یادآور شد: استکبار جهانی برای از بین بردن سلطه، شوکت، قدرت اسلام و مسلمانان طرحی را طراحی می‌کنند که کشورهای اسلامی را تجزیه کنند.

 

حجت‌الاسلام والمسلمین میرعمادی با اشاره به این‌که آل‌سعود تاکنون موفق نشده است به نتیجه برسد، بیان داشت: دلیل این عدم موفقیت توکل مردم یمن به خداوند است./9459/پ202/ح

ارسال نظرات