۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۶
کد خبر: ۲۵۷۱۹۸
این هفته صورت می گیرد؛

صعود طلاب حوزه علمیه قم به قله کرکس

خبرگزاری رسا ـ مدیر عامل مؤسسه فرهنگی ورزشی عالیان گفت: طلاب حوزه علمیه قم بامداد روز جمعه به قله کرکس اصفهان صعود می‏کنند.
طلاب کوهنورد

حجت الاسلام علی شریفیان مهر، مدیر عامل مؤسسه فرهنگی ورزشی عالیان در گفت‏وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا از صعود طلاب حوزه علمیه قم به قله کرکس اصفهان خبر داد و اظهار داشت: بر اساس تقویم برنامه های مؤسسه فرهنگی ورزشی عالیان، طلاب حوزه علمیه قم بامداد روز جمعه به ارتفاعات کرکس اصفهان صعود می‏کنند.

 

وی با تشریح مسیر حرکت و ویژگی‏های جغرافیایی قله کرکس افزود: کوهپیمایان پس از عبور از نطنز و طرق رود، در روستای کشه مسیر اصلی خود را آغاز می‏کنند؛ ارتفاع قله کرکس حدود 3890 متر بوده که با توجه به شرایط و ویژگی های جغرافیایی این قله، کوهپیمایان برای صعود به قله کرکس باید تجربه قبلی داشته باشند.

 

مدیر عامل مؤسسه عالیان اظهار داشت: زمان حرکت کوهپیمایان از قم، جمعه یازدهم اردیبهشت، راس ساعت 3 بامداد است و بازگشت نیز ساعت 11 شب می‏باشد.

 

وی خاطرنشان کرد: علاقه‏مندان برای نام نویسی و شرکت در این کوهپیمایی تا ظهر سه‏شنبه هشتم اردیبهشت می‎‏توانند از طریق تماس با شماره 09196147037 «رحمانی،سرپرست برنامه» و یا با مراجعه به نشانی اینترنتی aliyansprt.ir اقدام کنند./840/ت302/س

ارسال نظرات