۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۶
کد خبر: ۲۵۶۷۶۸
پس از نمار جمعه صورت گرفت؛

راهپیمایی مردم قم در محکومیت جنایات آل سعود

خبرگزاری رسا ـ در پی جنایات اخیر آل سعود در کشور یمن و کشتار ظالمانه زنان و کودکان مظلوم و مسلمان این کشور نمازگزاران جمعه قم پس از اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه با برگزاری راهپیمایی، از اقدامات مستکبرانه این رژیم ابراز انزجار کردند.
 راهپيمايي در محکوميت جنايات آل سعود در يمن راهپيمايي جنايات عربستان سعودي در يمن راهپيمايي در محکوميت جنايات آل سعود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، در پی جنایات اخیر آل سعود در کشور یمن و کشتار ظالمانه زنان و کودکان مظلوم و مسلمان این کشور نمازگزاران جمعه قم امروز پس از اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه با برگزاری راهپیمایی، از اقدامات مستکبرانه این رژیم ابراز انزجار کردند.


بر اساس این گزارش، در این راهپیمایی که از حرم حضرت معصومه(س) تا چهار راه شهدا برگزار شد، نمازگزاران با سر دادن شعارهایی همانند مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر انگلیس، مرگ بر آل سعود و الله اکبر اقدامات اخیر عربستان را محکوم کرده و خواستار توقف حملات آل سعود به کشور یمن شدند.


همچنین شرکت کنندگان تحرکات آل سعود را به نیابت از آمریکا و رژیم صهیونیستی دانسته و حمله به کشور مسلمان یمن را نشان از بی تدبیری و نادانی شاهزادگان سعودی عنوان کردند؛ همچنین نمازگزاران ضمن این که منشأ جنایات در یمن را آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی دانستند بر هوشیاری ملت های مسلمان تأکید کردند.


در این راهپیمایی که فرمانده نیروی انتظامی استان قم حضور داشت، نمازگزاران جمعه همچنین با سر دادن شعارها و حمل پارچه نوشته‌هایی سکوت مجامع و سازمان‌های بین‌المللی و مدعیان حقوق بشر در برابر کشتار مردم بی‌گناه و بی‌دفاع یمن را محکوم کردند.


گفتنی است، با وجود این که رژیم آل سعود از آتش بس خبر داده بود اما همچنان با حملات هوایی دست به کشتار مردم مظلوم یمن می زند./1323/پ202/ج

ارسال نظرات