۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۷:۱۲
کد خبر: ۲۵۶۵۱۱
مدیر مدرسه علمیه ابوتراب امامی کاشانی:

لغو همه تحریم‌ها نشانه راستی آزمایی دشمن است

خبرگزاری رسا ـ مدیر مدرسه علمیه ابوتراب امامی کاشانی گفت: لغو همه تحریم ها خواسته رهبر معظم انقلاب و از خطوط قرمز نظام است که این خود می تواند نشانه راستی آزمایی دشمن و سیاست های آنها در برابر ایران در مذاکرات باشد.
حجت الاسلام رضا محمد نظري

حجت الاسلام رضا محمد نظری، مدیر مدرسه علمیه ابوتراب امامی کاشانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، با اشاره به این که نظر ما همان نظر رهبر معظم انقلاب به عنوان هوشمند ترین سیاست مدار جهان است، افزود: ما نه مخالف هستیم و نه موافق و از طرفی به آمریکا اعتماد نداریم.

 

وی افزود: در مذاکرات هسته ای لوزان پیشرفت مهمی در عمل حاصل نشده است، از این رو نباید با خوش خیالی خود را فریب دهیم، بلکه باید با هوشمندی کامل به مذاکرات ادامه داد تا خدعه و نیرنگ آمریکا و کشورهای 5+1 ما را از رسیدن به نتایج مدنظرمان باز ندارد.

 

حجت الاسلام محمد نظری با اشاره به این که همه تحریم ها باید یک جا لغو شود، افزود: لغو همه تحریم ها خواسته رهبر معظم انقلاب و از خطوط قرمز نظام است که این خود می تواند نشانه راستی آزمایی دشمن و سیاست های آنها در برابر ایران در مذاکرات باشد.

 

مدیر مدرسه علمیه ابوتراب امامی کاشانی متن بیانیه لوزان را نسبت به عبور از خط قرمزها خنثی دانست و گفت: آنچه در تفسیر نتایج مذاکرات هسته ای لوزان گفته شد نشان از عبور از خط قرمزها در این مذاکرات است، چرا که نظارت بر مسائل امنیتی از سوی آنها مطرح شده است.

 

وی تأکید کرد: لازمه استیفا شدن حقوق ملت در مذاکرات هسته ای، شجاعانه ایستادن در برابر آمریکا و کشورهای 5+1 است، در غیر این صورت نمی توان عزت و شرافت ملت ایران را حفظ کرد.

 

به گفته وی، بهتر بود از طریقی غیر از مذاکره با کشورهای 5+1 مسأله هسته ای ایران حل می شد و در این رابطه برخی نقد براین راه حل می کنند، بلکه باید راه حلی بهتر را پیشنهاد داد تا بتوان به نتیجه بهتری رسید.

 

حجت الاسلام محمد نظری با اشاره به این که استیفا کردن حقوق ملت راه های مختلفی دارد، افزود: مذاکره با نهادهای بین المللی بهتر از مذاکره با قدرتمندان است، چرا که به گفته رهبر معظم انقلاب، هیچ اعتمادی به آمریکا در رابطه با پایبند بودن به تعهدات خود نیست./1307/ت302/ب4

ارسال نظرات