۳۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۷
کد خبر: ۲۵۵۹۹۱
عضو شورای حوزه علمیه گلستان:

رژیم آل سعود خادم کاخ سفید است

خبرگزاری رسا ـ عضو شورای حوزه علمیه گلستان با محکوم کردن جنایات عربستان علیه مردم بی گناه یمن، گفت: رژیم آل سعود خادم کاخ سفید است.
تجمع طلاب حوزه علميه گلستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در گرگان، حجت الاسلام حسینی، عضو شورای حوزه علمیه گلستان امروز در تجمع طلاب مدارس علمیه استان که به صورت متمرکز در مدرسه علمیه سفیران هدایت گرگان برگزار شد با تبریک ولادت امام محمد باقر(ع) و آغاز ماه مبارک رجب گفت: امروز آحاد جامعه در برابر امت اسلام به ویژه مردم مظلوم یمن که در بدترین شرایط قرار گرفته اند مسؤولیت داریم.

 

دبیر شورای حوزه علمیه گلستان در ادامه افزود: مسؤولیت امروز ما نسبت به گذشته بیشتر است زیرا  امروز استکبار جهانی همه امکانات خود را برای در هم کوبیدن اسلام و تشیع به کار بسته است.

 

وی با تاکید بر غیر انسانی بودن عمل رژیم ملعون  سعودی علیه مردم بی گناه یمن گفت: آل سعود بدون توجه به انسانیت آوار بمب های خود را بر سر زنان و فرزندان بی دفاع یمن سرازیر کرده است.

 

حجت الاسلام حسینی افزود: رژیم عربستان با انجام این اعمال وحشیانه، خود را خادم حرمین شریفین نیز می نامند، این در حالی است که آنکه آنها خادم کاخ سفید هستند.

 

وی عنوان کرد: آل سعود نام عملیات خود را طوفان قاطع می‌گذارد که این طوفان قاطع زمانی که مردم مظلوم غزه زیر بمباران های وحشیانه اسرائیل قرار داشتند کجا بود؟!

 

امام جمعه شهرستان مینودشت در ادامه با بیان این که امروز در این مکان تجمع کرده ایم برای اینکه به آل سعود بفهمانیم این کار آنها لکه ننگی بر دامن اسلام است، ادامه داد: آمریکا باید بداند که مردم یمن پیروز و بینی استکبار به خاک مالیده خواهد شد.

 

وی در پایان گفت: ما حوزویان این عمل ننگین آل سعود را محکوم کرده و مطمئن هستیم که این عملیات مقدمه فروپاشی این رژیم منحوس است.

 

گفتنی است، در پایان این مراسم نیز قطعنامه ای در محکومیت رفتار غیرانسانی حکومت آل سعود علیه مردم یمن قرائت شد.

 

در این قطعنامه آمده است: ایستادگی حکومت ها در برابر رژیم های شیطانی و استکباری باعث ایجاد رعب و وحشت در دل نظام های سلطه گر و حکومت های دست نشانده منطقه شده است. خیزش‌های مردمی در جهان به خصوص جهان اسلام بشارت دهنده دوران جدیدی است که طبق وعده خداوند در قرآن به حکومت مستضعفان و صالحان بر زمین منجر می‌شود.

 

این قطعنامه می‌افزاید: تجاوز حکومت دیکتاتور و خبیث عربستان به کشور مظلوم یمن که قلب مسلمین عالم و همه انسان های آزادیخواه را جریحه دار کرده است، نقض آشکار حاکمیت ملی یک کشور است.

 

در ادامه آمده است: شاهزادگان عربستان که جاهلیت و توحش قبل از ظهور اسلام را تکرار می‌کنند باید بدانند که به تعبیر رهبر فرزانه انقلاب بینی آنها به خاک مالیده خواهد شد.

 

علما، روحانیان و طلاب حوزه علمیه استان گلستان حملات هوایی و اقدامات غیر انسانی رژیم عربستان علیه مردم بی دفاع یمن را محکوم کرده و به مردم مظلوم یمن توصیه میکنیم به مقاومت و پایداری در برابر این اقدامات ضد بشری ادامه دهند که طبق وعده الهی، پیروزی از آن آنها است./950/پ202/ب1

ارسال نظرات