۳۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۹
کد خبر: ۲۵۵۹۵۴
مدیر حوزه های علمیه آذربایجان غربی:

جریان فکری تمام گروه‌های تروریستی وهابیت است/ دلارهای عربستان داعش را تقویت می‌کند

خبرگزاری رسا ـ مدیر حوزه های علمیه آذربایجان غربی گفت: القاعده، طالبان و داعش فقط تغییر عنوان است در حالی که جریان فکری آنها وهابیت و منبع تغذیه فکریشان آل سعود خونخوار است که در نهایت وابسته به آمریکای جنایتکار هستند.
حجت الاسلام قهرماني

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، حجت الاسلام محمد جواد قهرمانی، مدیر حوزه های علمیه آذربایجان غربی امروز در تجمع اعتراض آمیز روحانیان و طلاب این شهرستان نسبت به جنایت های آل سعود در یمن، اظهار داشت: جنایت آل سود در یمن در تاریخ اسلام بی نظیر است چراکه یک کشور بی دفاع و مظلوم که دارای مطالبات مردمی است را مورد هجوم قرار داده است.

 

حجت الاسلام قهرمانی با اشاره به کشتار مطلومانه مردم یمن اشاره کرد و گفت: مردم یمن به بهانه این که خواهان حکومت هادی منصور دست نشانده آمریکا نیستند، مورد هجوم قرار گرفته اند.

 

وی اذعان داشت: دموکراسی در آمریکا خوب است اما اگر مردم یمن چنین خواسته ای داشته باشند باید با حمایت آمریکا و از جانب سرسپرده های آل سعود مورد حمله و هجوم قرار بگیرند.

 

مدیر حوزه های علمیه آذربایجان غربی با اشاره به تاریخچه شکل گیری وهابیت گفت: وهابیت در واقع فتنه آل سعود با هماهنگی استکبار جهانی است که به هیچ اصول اسلام پایبند نیستند و هدف آنها ریشه کنی اسلام و آموزه های اسلامی است.

 

حجت الاسلام قهرمانی افزود: جنایت های صورت گرفته در کشورهای مسلمان منطقه به نام گروه های تروریستی القاعده، طالبان و داعش همه از امال آل سعود که ابراز دست آمریکا هستند، نشأت می گیرد.

 

مدیر حوزه های علمیه آذربایجان غربی اضافه کرد: القاعده، طالبان و داعش فقط تغییر عنوان است در حالی که جریان فکری آنها وهابیت و منبع تغذیه فکری آل سعود خونخوار است که در نهایت وابسته به آمریکای جنایتکار می باشد که با هدف ایجاد رعب و وحشت در منطقه خاورمیانه دست به چنین جنایت هایی می زنند.

 

وی داعش را دست پرورده آل سعود خواند و اظهار کرد: دلارهای عربستات داعش را تقویت کرده و حمایت می کند  تا پازل دشمن در منطقه خاورمیانه را کامل کنند و چتر امنیتی برای اسرائیل که به عنوان ژاندارم منطقه از سوی آمریکا منصوب شده است، ایجاد کنند.

 

حجت‌الاسلام قهرمانی گفت: ایجاد حاشیه امن برای اسرائیل جهت اجرایی کردن طرح های جنایتکارانه و تضعیف کشورهای اسلامی از دیگر اهداف شکل گیری گروهک های تروریستی با ماهیت وهابیت است.

 

وی با اشاره به گرایش روزانه صدها نفر به اسلام در قلب اروپا خاطرنشان کرد: امروزه تحلیل گران بین المللی اقرار می کنند که برخلاف پیش بینی های انجام شده در خصوص گسترش مسیحیت، رشد اسلام خواهی در جهان افزایش می یابد.

 

حجت الاسلام قهرمانی، افزایش چشمگیر مسلمانان در اروپا و حتی کشورهای آفریقایی را سبب وحشت استکبار جهانی خواند و اذعان داشت: استکبار جهانی برای جلوگیری از نفوذ اسلام درصدد نشان دادن چهره ای خشن، خون خوار و بی رحم از دین ناب محمدی هستند.

 

وی یادآور شد: با وجود اقدامات تهاجمی به اسلام، توهین به پیامبر و قرآن سوزی، فشارهای بین المللی، توطئه های استکبار و تهاجمات گروهک های محارب، سلفی گری و وهابیت امروزه شاهد گسترش اسلام و تبدیل شدن کلیسا ها به مساجد هستیم.

 

تجمع اعتراض آمیز نسبت به جنایات آل سعود در یمن با حضور علما، روحانیت، ائمه جماعات شهر، اساتید و طلاب حوزه علمیه شهر ارومیه امروز در مسجد جامع ارومیه برگزار شد./936/پ202/ب4

ارسال نظرات