۳۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۲
کد خبر: ۲۵۵۸۴۶
نماینده مجلس خبرگان رهبری:

خدمات دولت باید برای مردم ملموس باشد

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در گلستان با بیان این که خدمات دولت باید برای مردم ملموس باشد، اظهار داشت: دولت باید فعالیت های خود را به صورت شفاف برای مردم گزارش دهد.
آيت الله نورمفيدي، نماينده ولي فقيه گلستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در گرگان، آیت الله سید کاظم نورمفیدی، نماینده ولی فقیه در گلستان امروز در دیدار مسؤولان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان افزود: گلستان نیاز به تحول دارد و این خواسته در گذشته اتفاق نیفتاد و به همین دلیل با تغییر دولت، امید ما را برای تحول و توسعه استان افزایش یافت.

 

وی با بیان این که نگاه مبنایی من به مسائل استان، تحول است، خاطرنشان کرد: برای تحول باید کارهای زیربنایی انجام شود که بخش عمده آن به مسئولان استانی مربوط می شود.

 

نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری، تصویب ایجاد منطقه آزاد و تعیین تکلیف جزیره آشوراده را برخی از مصوبات مهم دولت در سفر روحانی به استان برشمرد و تاکید کرد: مسؤولان استانی باید تلاش کنند تا این مصوبات، امسال، اجرایی شوند.

 

آیت الله نورمفیدی با بیان این که خدمات دولت باید برای مردم ملموس باشد، اظهار داشت: کارهایی که انجام می دهید را به مردم گزارش دهید و بگویید که تا اینجای کار را ما انجام دادیم و بعد از آن را باید نمایندگان مجلس پیگیری کنند.

 

وی آگاهی افکار عمومی نسبت به خدمات دولت را موجب تقویت امید در آنها دانست و در عین حال تصریح کرد: نباید با اجرای پروژه هایی که امیدی به تکمیل آنها نیست، امید مردم را به یأس تبدیل کنید.

 

امام جمعه گرگان تاکید کرد: اگر تردید دارید که تکمیل یک پروژه، بعد از آغاز عملیات اجرایی آن، مشکل است، آن پروژه را آغاز نکنید، به جای ان کارهایی را انجام دهید که نتیجه بخش بوده و در توسعه استان گلستان موثر هستند. 

 

وی افزود: برای ایجاد تحول در استان و تقویت امید در مردم، ابتدا ضعف ها را شناسایی و بعد، ریشه های آن را به دست آورید، سپس با برنامه و تدبیر، نسبت به اصلاح نقاط ضعف اقدام کنید.

 

نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری در بخش دیگری از سخنان خود مردم را صاحبان اصلی انقلاب اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: مسؤولان باید از فرصتی که برای خدمت‌گذاری در اختیار آنها قرار داده شده است در رفع کمبودها در کشور تلاش کنند.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نامگذاری امسال از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به عنوان سال همدلی و همزبانی دولت و ملت گفت: به حتم پیشرفت کشور در بخش های مختلف در گرو تحقق عملی رهنمودهای مقام معظم رهبری در سال جدید است. 

 

نماینده ولی فقیه در گلستان، تفرقه و اختلاف را خواسته اصلی دشمنان انقلاب و نظام دانست و خاطرنشان کرد: اتحاد وهمبستگی موجب خنثی شدن توطئه های دشمنان خواهد شد./950/پ202/ب1

ارسال نظرات