۲۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۷
کد خبر: ۲۵۵۵۱۰
مسؤول دفتر سیاسی حوزه علمیه خراسان:

هدف آمریکا تضعیف و براندازی انقلاب اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام نصیرایی با اشاره به زیاده خواهی های غرب تأکید کرد: هدف اصلی استکبار جهانی، تضعیف و براندازی انقلاب اسلامی است و از مسائلی همچون هسته ای و حقوق بشر تنها به عنوان بهانه و دستاویزی برای رسیدن به این هدف استفاده می کنند.
حجت الاسلام نصيرايي، مسئول دفتر نمايندگي حوزه علميه خراسان جنوبي

حجت الاسلام مجید نصیرایی، مسؤول دفتر سیاسی حوزه علمیه خراسان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد در خصوص مذاکرات هسته ای گفت: اصل تلاش برای رفع موانع پیشرفت و حرکت رو به جلوی انقلاب اسلامی، پسندیده و قابل تقدیر است.

 

وی با اشاره به زیاده خواهی های طرف غربی و عدم حق پذیری از جانب آنان، تأکید کرد: هدف اصلی استکبار جهانی، تضعیف و براندازی انقلاب اسلامی است؛ امریکا و صهیونیزم از مسائلی همچون هسته ای و حقوق بشر تنها به عنوان بهانه و دستاویزی برای رسیدن به این هدف استفاده می کنند.

 

حجت الاسلام نصیرایی با اشاره به انتشار بیانیه لوزان، خاطرنشان کرد: آنچه این روزها به عنوان توافق هسته ای در جامعه مطرح است، بیانیه و ادعایی بیش نیست؛ تا رسیدن به توافق هنوز راه زیادی باقی مانده است و نسبت به ادعا نیز نمی توان قضاوتی داشت.

 

 مسؤول دفتر سیاسی حوزه علمیه خراسان اضافه کرد: در عین حال چنانچه توافقی با رعایت خط قرمزهای نظام و لحاظ نمودن مطالبات رهبر معظم انقلاب و مردم از جمله به رسمیت شناختن حق هسته ای ایران، غنی سازی، تحقیق و توسعه، و لغو فوری و یکباره تحریم ها صورت گیرد که تأمین کننده عزت، استقلال و منافع نظام باشد، توافق مورد قبولی خواهد بود.

 

وی یادآور شد: ما به مسؤولان ایرانی به عنوان فرزندان انقلاب، اعتماد داریم که همواره منافع ملت و نظام را مد نظر دارند اما به دشمن هیچ اعتمادی نداریم ونمی توانیم از توطئه و خیانت آنان آسوده خاطر باشیم.

 

حجت الاسلام نصیرایی در پایان از وزارت خارجه و تیم مذاکره کننده کشورمان خواست تابا انتشار جزئیات بیانیه لوزان و شفاف سازی مذاکرات، از هر گونه شبهه، سوء برداشت یا ایجاد تفرقه در جامعه جلوگیری کنند./930/ت303/ب5

 

 

ارسال نظرات