۲۸ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۳
کد خبر: ۲۵۵۴۵۵
استاد حوزه علمیه مازندران:

پیشرفت های هسته ای کشور مرهون ایستادگی ملت ایران است

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که همدلی و همزبانی دولت و ملت زمینه ساز عزت و عظمت نظام اسلامی می شود، گفت: باید تلاش کنیم تا از رهنمودها و تدابیر ارزشمند رهبری معظم انقلاب اسلامی بهره گیری کرده و در مسیر تحقق آرمان ها و اهداف نظام اسلامی گام برداریم.
امام جمعه چمستان

حجت الاسلام سید احمد جباری، استاد حوزه علمیه مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در نور با اشاره به نام گذاری سال 94 از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به عنوان سال دولت و ملت همدلی و همزبانی، گفت: تلاش ما باید در راستای تحقق شعار سال رهبری باشد که برکات و ثمرات بسیاری برای کشور دارد.

 

امام جمعه چمستان تصریح کرد: پیام مقام معظم رهبری و شعار ایشان برگرفته از آیات نورانی قرآن کریم است که می فرماید به یاد بیاورید یک روزی که شما دشمن یکدیگر بودید و در مقابل هم قرارداشتید اما خداوند میان دل های تان الفت و مهربانی و صمیمیت ایجاد کرد تا برادر هم شوید.

 

حجت الاسلام جباری خاطرنشان کرد: ملت ما فراموش نکرد دورانی که دولت و حکومت گذشته به جای حافظ امنیت و مدافع منافع آنان و در راستای عزت بخشی مردم و ملتش باشد فرمان بیگانگان و اربابانشان را می برد و بردگی ملت را  بر ناراحت و خشمگین نشدن اربابانش ترجیح می داد.

 

وی با بیان این که خداوند منان به این ملت و مملکت لطف و عنایت ویژه ای کرد و نظام بر مبنای جمهوریت و اسلامیت رابه مردم ارزانی داشته است، گفت: این انقلاب سبب شد تا دولت درخدمت ملت و ملت حامی دولت وچون برادرانی صمیمی کنار هم بوده و زبان و قلب بیگانه و بریده از هم نداشته باشند.

 

استاد حوزه علمیه مازندران با تاکید بر این که مردم ایران اسلامی پشتیبان واقعی دولت و نظام هستند، بیان داشت: باید دولت مردان و مسؤولان قدر این حامیان نظام را به درستی و آن گونه که شایسته است بدانند.

 

امام جمعه چمستان افزود: همه سعی و تلاش مسؤولان باید بر این باشد که اعتماد ارزشمند را حفظ کرده  و دچار آسیب و خدشه نسازند.

 

حجت الاسلام جباری با بیان این که اگر دوگانگی در رفتار و گفتار مسؤولان ایجاد شود بدترین و شدیدترین خسارت را نظام و دولت خواهد دید، تصریح کرد: امروز شرایط منطقه و جهان و آتش افروزی هایی که همگان شاهد آن هستیم و شیطنت های لحظه به لحظه ای که دشمنان اسلام و کشور ما علیه نظام ما انجام می دهند ضرورت حفظ و تداوم آرامش و امنیت ملی را ایجاب می کند.

 

وی ادامه داد: شرایط ما در منطقه پرآشوب غرب آسیا و خاورمیانه ایجاب می کند تا وحدت و همزبانی ملی و همدلی با دولتی که در جبهه های مختلف داخلی و خارجی برای سرافرازی و سرآمدی ایران اسلامی تلاش می کند و با برنامه پیش می رود همگان وجوب و ضرورت و لزوم آن را دریابیم و در جهت تحکیم این اصل عقلایی همدلی و همزبانی و وحدت ملی حرکت کنیم.

 

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که همدلی و همزبانی دولت و ملت زمینه ساز عزت و عظمت نظام اسلامی می شود، گفت: باید تلاش کنیم تا از رهنمودها و تدابیر ارزشمند رهبری معظم انقلاب اسلامی بهره گیری کرده و در مسیر تحقق آرمان ها و اهداف نظام اسلامی گام برداریم./950/ت302/ب1

ارسال نظرات