۲۸ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۵
کد خبر: ۲۵۵۴۲۰
نماینده ولی فقیه در استان سمنان:

ناکامی و شکست، سرانجام جنایات آل سعود در یمن است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه سمنان با اشاره به حملات جنایتکارانه آل سعود علیه مردم یمن گفت: مردم یمن با داشتن جوانان سلحشور و غیرتمند پاسخ دندان‏شکنی به این جنایتکاران سعودی و همپیمانانشان خواهند داد.
حجت الاسلام شاهچراغي امام جمعه سمنان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در سمنان، حجت‏الاسلام والمسلمین سیدمحمد شاهچراغی در خطبه‏های نماز جمعه این هفته سمنان که با حضور مردم ولایت‏مدار این شهرستان در مصلی بزرگ نماز جمعه برگزار شد، با اشاره به ددمنشی‏های آل‏سعود در کشور یمن اظهار داشت: بیش از 20 روز از تجاوز عربستان به کشور یمن و کشتار زنان و کودکان بی گناه می‏گذرد و عربستان نیز همان کاری که رژیم صهیونیستی در غزه انجام می‏دهد را در خاک یمن تکرار کرده است.

 

وی با اعلام محکومیت این اقدام سخیفانه و جنایتکارانه دولت عربستان سعودی تصریح کرد: متأسفانه شاهدیم که شورای امنیت سازمان ملل متحد به جای دفاع از مردم مظلوم و ستمدیده یمن به حمایت از دولت متجاوز سعودی برخاسته است.

 

امام جمعه سمنان با بیان اینکه آل سعود بداند با این حرکت خود قبر خود را در یمن کنده است و سرانجامی جز شکست و ناکامی نخواهد داشت، خاطر‌نشان کرد: مردم یمن با داشتن جوانان سلحشور و غیرتمند پاسخ دندان‏شکنی به این جنایتکاران آل سعود و همپیمانانشان خواهند داد.

 

حجت‏الاسلام والمسلمین شاهچراغی با بیان اینکه ایران اسلامی در یمن نیروی نظامی ندارد، اما مردم مسلمان ایران در غم و شادی مردم مسلمان یمن شریک هستند، اظهار داشت: دیگر ملت‌ها و دولت‌های اسلامی نیز باید از ادامه این تجاوز آشکار و قبیحانه اعلام انزجار کرده و انتخاب آینده یمن را به ملت این کشور بسپارند.

 

وی در ادامه با تأکید بر توجه آحاد مردم و مسؤولان در راستای تحقق منویات رهبری و شعار سال 94 که همانا همدلی و همزبانی دولت و ملت است، گفت: یکی از مهم ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران پیوند میان مردم و دولت است و حفظ و گسترش این مهم عزمی همگانی و جدی را می‏طلبد.

 

امام جمعه سمنان با بیان اینکه یکی از راه‏های تحقق و اجرایی شدن شعار سال عمل کردن مسؤولان به وعده‏هایشان است، اضافه کرد: جامعه روحانیت باید به عنوان سردمداران حمایت از دولت مردم را نیز به حمایت بیش از پیش دولت ترغیب و تشویق کنند.

 

حجت‏الاسلام والمسلمین شاهچراغی در بخش پایانی سخنان خود با تبریک روز ارتش جمهوری اسلامی و نیروی زمینی، گفت: قدرت نظامی نیروهای مسلح ایران حالت بازدارندگی دارد و این نیرو به حقیقت بازوان توانمند نظام هستند./977/پ202/ب4

ارسال نظرات