۲۷ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۲
کد خبر: ۲۵۵۲۷۸
امام جمعه بهشهر:

پیشرفت های امروز کشور در سایه وحدت ملت ایران به دست آمده است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه بهشهر با بیان این که موفقیت های 36 سال کشورمان در سایه وحدت و انسجام داخلی حاصل شده است، افزود: حفظ این عزت و اقتدار امروز در گرو پرهیز از هرگونه اختلاف و تفرقه و همچنین تقویت وحدت و همدلی در بخش های مختلف نظام اسلامی است.
امام جمعه بهشهر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بهشهر، حجت الاسلام سید عربعلی جباری، امام جمعه بهشهر عصر امروز در جلسه شورای اداری این شهرستان به نامگذاری امسال از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به عنوان سال همدلی و همزبانی دولت و ملت اشاره کرد و گفت: رفع بسیاری از موانع و مشکلات در همدلی و همزبانی مردم و مسؤولان است که باید در دستور کار دولت و ملت قرار گیرد.

 

وی افزود: سال جدید سال همدلی بیشتر مردم و مسؤولان در پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است و همه مسؤولان باید دغدغه خدمت رسانی به مردم و رفع مشکلات و معضلات جامعه داشته باشند.

 

استاد حوزه علمیه مازندران در ادامه سخنان خود با تأکید بر این که تنها در سایه همدلی مردم و مسؤولان می‌توانیم به موفقیت دست یابیم، خاطرنشان کرد: دشمنان نظام تلاش می کنند تا اختلاف افکنی در جامعه به اهداف شوم خود دست یابند که باید در این خصوص هوشیار باشیم.

 

حجت الاسلام جباری با بیان این که موفقیت های 36 ساله کشورمان در سایه وحدت و انسجام داخلی حاصل شده است، افزود: حفظ این عزت و اقتدار امروز در گرو پرهیز از هرگونه اختلاف و تفرقه و همچنین تقویت وحدت و همدلی در بخش های مختلف نظام اسلامی است.

 

وی با تأکید بر این که دشمنان در برابر وحدت ملت ایران هیچ قدمی نمی توانند بردارند، تصریح کرد: تنها راهی که می تواند دشمن را در تحقق خواسته های نامشروع آنها یاری دهد، اختلاف میان مردم و مسؤولان نظام است.

 

امام جمعه بهشهر با بیان این که ملت بزرگ و ولایت مدار ایران اسلامی در سه دهه اخیر همواره ثابت کردند که مدافع حقیقی انقلاب و نظام اسلامی هستند، افزود: علیرغم همه تلاش های چند سال اخیر دشمن در تحریم اقتصادی ملت، اما مردم هوشیار کشورمان با ایستادگی و مقاومت به غربی ها فهماندند که تحریم و تهدید نمی تواند آنها را در رسیدن به آرمان ها و ارزش های متعالی انقلاب و امام راحل سست کند.

 

مدیر حوزه علمیه بهشهر در ادامه سخنان خود با اشاره به اهمیت نماز جمعه خاطر نشان کرد: مسؤولان باید در صف نخست مسائل مذهبی قرار بگیرند تا شکوه نظام را به نمایش بگذارند.

 

حجت الاسلام جباری بیان کرد: شوراها، دهیاران و مسؤولان در زمینه همدلی و اتحاد گام بردارند زیرا امروز با توجه به موقعیت‌های منطقه و خاورمیانه و حتی در جریان این مذاکره، اختلاف به هر نحوی از نظر مقام معظم رهبری، حرام است.

 

امام جمعه بهشهر گفت: همه تلاش ما باید در مسیر همدلی و همزبانی و رفع مشکلات مردم برای رسیدن به یک کشور توسعه یافته و قدرتمند باشد.

 

فرماندار بهشهر نیز  در این جلسه با اشاره به شعار امسال که از سوی مقام معظم رهبری عنوان شده است، اظهار داشت: در سایه ارتباط خوب با مردم و با همدلی و همزبانی که بین دولت و ملت ایجاد می‌شود باید تلاش کنیم تا این رابطه را قوی‌تر و محکم‌تر کنیم./1317/پ202/ب1

ارسال نظرات