۲۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۵
کد خبر: ۲۵۵۰۷۲
امام جمعه شهرستان آران و بیدگل:

کشورهای عربی برای حمایت از آل سعود تجدیدنظر کنند/ عاقبت عربستان در درگیری با یمن نتیجه‌ای جز شکست نخواهد داشت

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه شهرستان آران و بیدگل گفت: کشورهای عرب باید بدانند تجاوز به کشورهای دیگر یک سنت سیئه و بدعتی است که می تواند جهان عرب را به کام هلاکت و گرفتاری بکشاند.
حجت الاسلام سيد محمد موسوي

حجت الاسلام سید محمد موسوی، امام جمعه شهرستان آران و بیدگل در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، با اشاره به این که حمله رژیم آل سعود به کشور یمن با هدف تجزیه این کشور و مقابله با بیداری اسلامی صورت گرفته است، افزود: جلوگیری از گسترش فرهنگ اسلام ناب که از ایران گرفته شده است، از دیگر اهداف این رژیم متجاوز به حساب می آید.

 

وی افزود: ایران به عنوان کانون بیداری اسلامی در منطقه است و آل سعود از بیداری اسلامی کشورها در حراس بوده و همواره به دنبال سرکوب کشورها و مناطقی بوده است که پیام انقلاب اسلامی را دریافت کرده اند تا از این طریق از یک  انقلاب اسلامی دیگر جلوگیری کنند.

 

حجت الاسلام موسوی گفت: هر کجا نشانی از بیداری اسلامی به وجود می آید، عربستان به همراه اسرائیل و دیگر کشورهای مستکبر در آن منطقه مشکلاتی را ایجاد می‌کنند تا آن را مصادره کنند که نمونه آن در کشورهای یمن، لیبی و مصر است.

 

امام جمعه شهرستان آران و بیدگل با اشاره به این که استکبار به دنبال تکرار اتفاقات لیبی در یمن است، افزود: عربستان به نیابت از صهیونیست به کودک کُشی و تخریب زیرساخت‌های یمن پرداخته است.

 

به گفته وی، عربستان تاکنون در دست‌یابی به اهداف خود از حمله به مردم مظلوم یمن موفق نبوده است و در ادامه نیز نخواهد توانست به مقاصد شوم خود در این کشور برسد.

 

وی تأکید کرد: آل سعود باید هرچه سریعتر از حملات متجاوزگرانه خود به مردم مظلوم یمن دست بکشد، چرا که کشور بیست میلیونی یمن با وجود مردمی جنگجو خواهد توانست در درگیری با آل سعود به پیروزی برسد.

 

حجت الاسلام موسوی با اشاره به این که کشور های عرب باید در حمایت خود از رژیم آل سعود در حمله به یمن تجدید نظر کنند، گفت: کشورهای عرب باید بدانند که تجاوز به کشورهای دیگر یک سنت سیئه و بدعتی است که می تواند جهان عرب را به کام هلاکت و گرفتاری بکشاند./1307/ت302/ح

ارسال نظرات