۲۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۹
کد خبر: ۲۵۵۰۱۴
نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی:

اقتدار ایران اسلامی مرهون همدلی ملت، نیروهای مسلح و دولت است

خبرگزاری رساـ حجت الاسلام والمسلمین یعقوبی گفت: اقتدار امروز ایران اسلامی مرهون همدلی و همزبانی ملت، دولت و نیروهای مسلح در سایه ولایت فقیه است.
حجت الاسلام يعقوبي - ديدار با فرمانده و کارکنان ارتش خراسان شمالي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بجنورد،حجت الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی، امام جمعه بجنورد و نماینده ولی فقیه در استان خراسان شمالی امروز در دیدار با فرمانده و کارکنان تیپ 130 شهید دلجویان نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در بجنورد به مناسبت فرا رسیدن بیست و نهم فروردین ماه، روز ارتش جمهوری اسلامی و نیروی زمینی، اظهار کرد: به واسطه خدمات ارزشمند ارتش و سایر نیروهای مسلح، امروز ایران اسلامی در منطقه پرتنش خاورمیانه، امن ترین کشور به شمار می رود.

 

وی با یادآوری اجرای رزمایش های هدفمند ارتش جمهوری اسلامی ایران به منظور به رخ کشیدن قدرت و اقتدار کشور و ملت در برهه های حساس، خاطرنشان کرد: برگزاری رزمایش ارتش در آستانه مذاکرات هسته ای بسیار کارساز بود چرا که رییس جمهور آمریکا در جریان این مذاکرات تأیید کرد که تهدید و تحریم بر روی ملت ایران اثری نداشته و می بایست تنها با مذاکره در پی تعامل با ایران بود.

 

حجت الاسلام والمسلمین یعقوبی با اشاره به این که امروز کشورهای غربی به ویژه آمریکا، ایران اسلامی را به عنوان رقیبی قدرتمند و مستحکم برای خود باور کرده اند، افزود: به همین دلیل است که غرب با صرف وقت و سرمایه فراوان سعی در حذف و یا تضعیف ایران قدرتمند است.

 

رییس شورای فرهنگ عمومی استان خراسان شمالی تصریح کرد: البته قدرت ایران اسلامی به راحتی حاصل نشده بلکه این اقتدار مرهون ولایت مداری، همدلی و همزبانی ملت، دولت و نیروهای مسلح است.

 

به گفته وی ارتشیان و سایر نیروهای مسلح ایران اسلامی امروز به پیروی از رهبری، بصیرت مندی، آگاهی و مسؤولیت شناسی خویش افتخار می کنند و دشمنان نیز با علم به این موارد، حساب ویژه ای بر روی ایران و نیروهای مسلح کشور ما باز کرده اند.

 

حجت الاسلام والمسلمین یعقوبی با اشاره به این که پرونده ارتش در انقلاب و هشت سال دفاع مقدس و سال های پس از آن در عرصه های مختلف درخشان بوده است، اظهار کرد: نیروهای ارتش چشم های بیدار این سرزمین و حافظ امانت شهدا، عزت و اقتدار ایران اسلامی هستند.

 

رییس شورای استانی حوزه های علمیه خراسان شمالی با قرائت حدیثی از امام علی(ع)، نیروهای دفاعی و نظامی حکومت اسلامی را زینت کشور توصیف کرد و افزود: ارتشیان می بایست این جایگاه ویژه خود را قدر دانسته و با خدمت احسن، وظیفه حفاظت و حراست خود از کیان کشور اسلامی را به خوبی انجام دهند.

 

وی در ادامه با اشاره به سالروز تشکیل ارتش جمهوری اسلامی ایران، اضافه کرد: ارتش رژیم پهلوی با ارتش نظام مقدس جمهوری اسلامی تفاوت بسیاری دارد و مهم ترین تفاوت آن نیز این است که پیش از انقلاب تبعیت نیروهای ارتشی از شاه با زور و بی میلی بود اما بعد از انقلاب اسلامی تبعیت ارتش از امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب به عنوان فرمانده کل قوا با ایمان، آگاهی و عشق بود.

 

سرهنگ علیرضا صادقی اصل، امیر ارشد ارتش جمهوری اسلامی ایران در استان خراسان شمالی و فرمانده تیپ مستقل 130 پیاده شهید دلجویان ارتش مستقر در بجنورد نیز در این دیدار، با اشاره به تلاش ها و اقدامات ارتش در کنترل و خنثی سازی توطئه منافقان در ابتدای انقلاب در استان های غربی کشور و اجرای عملیات های مهم و عظیم در هشت سال دفاع مقدس، اظهار کرد: کارنامه ارتش در دفاع از انقلاب و اسلام درخشان است./9314/پ202/ب4

ارسال نظرات