۲۵ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۴
کد خبر: ۲۵۴۸۵۴
مسؤول برگزاری المپیاد ورزشی طلاب زنجان خبر داد؛

حضور بیش از 350 نفر از طلاب حوزه‌های علمیه زنجان در المپیاد ورزشی

خبرگزاری رسا ـ مسؤول برگزاری نخستین دوره المپیاد ورزشی طلاب حوزه های علمیه استان زنجان از استقبال خوب و کم نظیر طلاب استان از نخستین المپیاد ورزشی طلاب حوزه های علمیه استان زنجان خبر داد و گفت: بیش از 350 نفر از طلاب در این المپیاد حضور دارند.
 المپياد ورزشي حوزه علميه

ولی رضاخانی، طلبه حوزه علمیه زنجان و مسؤول برگزاری نخستین دوره المپیاد فرهنگی ورزشی طلاب حوزه های علمیه استان زنجان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در زنجان، با اشاره به حضور و استقبال خوب طلاب از المپیاد ورزشی اظهار داشت: استقبال طلاب از این دوره از مسابقات بسیار خوب بوده و انتظار چنین استقبالی را نداشتیم.

 

وی در ادامه از تعداد طلاب حاضر و شرکت کننده در این المپیاد خبر داد و گفت: بیش از 350 نفر از طلاب حوزه های علمیه مختلف استان در این المپیاد حضور دارند که در رشته های مختلف ورزشی با هم به رقابت می پردازند.

 

این مسؤول در ادامه خاطر نشان کرد: این استقبال و حضور کم نظیر طلاب در مسابقات ورزشی نشان از روحیه ورزشکاری و ورزش دوستی در طلاب حوزه های علمیه استان دارد که می طلبد تا مسؤولان حوزه های علمیه زنجان برای تقویت هر چه بیشتر این روحیه ورزشی اقدامات مناسبی انجام دهند.

 

فرمانده پایگاه بسیج طلاب حوزه علمیه امام صادق (ع) زنجان در ادامه تأثیر ورزش در زندگی و تحصیل طلاب را بسیار مثبت ارزیابی کرده و افزود: با توجه به توصیه های مکرر پزشکان به ورزش روزانه و مشاهده اثرات مثبت آن در روحیه و زندگی شخصی و اجتماعی افرادی که به این امر اهتمام می ورزند قطعا می توان نتیجه گرفت که ورزش در بالا بردن راندمان آموزشی طلاب نیز بسیار مؤثر است.

 

آقای رضاخانی در ادامه با بیان این که در تمامی رشته های ورزشی، مسابقات برگزار می شود تأکید کرد: در تمامی 11 رشته ورزشی کارشناسی شده برای این دوره از مسابقات، به صورت جداگانه مسابقات برگزار می شود چرا که تصمیم بر این بود که رشته هایی که کمتر از 7 شرکت کننده داشته باشند حذف شوند که خوشبختانه همه رشته ها بیشتر از این شرکت کننده داشتند.

 

گفتنی است؛ اولین دوره المپیاد فرهنگی ورزشی طلاب حوزه های علمیه استان زنجان به همت مرکز مدیریت حوزه های علمیه استان زنجان در 11 رشته ورزشی که عبارت اند از فوتسال، والیبال، طناب کشی، تیراندازی، شنا، دارت، بدمینتون، پینگ پونگ، کشتی، آمادگی جسمانی و دو و میدانی به صورت گروهی و انفرادی در حال برگزاری است. /949/ت302/ف 

ارسال نظرات