۲۴ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۱
کد خبر: ۲۵۴۵۹۹
استاد حوزه علمیه مازندران:

حمله عربستان به یمن با هدف تأمین منافع رژیم صهیونیستی صورت گرفت

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که حمله عربستان به یمن تنها با هدف تأمین منافع رژیم صیونیستی و آمریکا در منطقه صورت گرفته است، گفت: آل سعود بدانند در باتلاقی که آمریکایی ها و صهیونیست ها ایجاد کرده اند فرو رفته و راه برگشتی ندارد.
امام جمعه گلوگاه

حجت الاسلام سید ابراهیم میراحمدی، استاد حوزه علمیه مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در گلوگاه با محکوم کردن ادامه حملات رژیم آل سعود به مردم بی گناه یمن افزود: حمله عربستان نسبت به مردم بی دفاع یمن نه تنها از مقاومت مردم مسلمان این دیار کم نمی کند بلکه آنان را در رسیدن به اهداف خود استوارتر می کند.

 

وی اظهار داشت: عربستان بدون توجه به مردم مسلمان یمن و تنها برای خوش خدمتی برای آمریکا و صهیونست ها و آمریکا دست به نسل کشی در یمن زده است که این حملات به دور از انسانیت است.

 

امام جمعه گلوگاه با بیان این‌که کشته و زخمی کردن زنان و کودکان بی گناه یمن و بمباران مناطق حساس و مؤثر این کشور تنها با هدف نابودی زیرساخت های این کشور مستقل صورت می گیرد، گفت: مسلمانان جهان نباید اجازه دهند این اقدامات وحشیانه رژیم آل سعود علیه ملت بی گناه یمن ادامه یابد.

 

حجت الاسلام میراحمدی با بیان این که حمله عربستان به یمن تنها با هدف تأمین منافع رژیم صیونیستی و آمریکا در منطقه صورت گرفته است، تصریح کرد: آل سعود بدانند در باتلاقی که آمریکایی ها و صهیونیست ها ایجاد کرده اند فرو رفته و راه برگشتی ندارد.

 

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که این جنایات عربستان در یمن به دلیل شکست های متعدد آل سعود و هم پیمانانش در چند سال گذشته در کشورهای سوریه، عراق و بحرین صورت گرفته است، اظهار داشت: به شهادت رسیدن شدن بیش از 200‌ کودک در جریان حملات هوایی عربستان به یمن رسوایی و ننگ تاریخی دیگری برای آل سعود در دنیای کنونی خواهد بود.

 

وی با اشاره به این که رژیم آل سعود از گسترش اقتدار شیعه در منطقه خاورمیانه بسیار هراسان است و همه توان خود را جهت مقابله با گسترش تفکر شیعه در جهان به کار گرفته است، ادامه داد:  آل سعود بداند با این گونه اقدامات نمی تواند مانع گسترش تفکر اصیل و ارزشمند شیعه در جهان شود.

 

امام جمعه گلوگاه با بیان این‌که عربستان تأمین کننده منافع آمریکا و رژیم صهیونیستی در منطقه خاورمیانه است، خاطرنشان کرد: همه سیاست ها و برنامه های رژیم آل سعود در جهت خواسته های آمریکایی ها صورت می گیرد.

 

حجت الاسلام میر احمدی بازنده اصلی و نهایی جنگ  را رژیم آل سعود دانست و خاطرنشان کرد: این جنگ همانند گذشته رسوایی دیگری برای رژیم عربستان خواهد بود.

 

وی با اشاره به این که جنایات عربستان در یمن همچون جنایات صهیونیست ها در غزه است، افزود: تجربه نشان داده است که کشتار کودکان و زنان بی دفاع، شهامت نیست بلکه جنایتی است که صهیونیست ها نیز انجام دادند اما جز روسیاهی چیزی برای آنها نماند و آل سعود نیز از این جنایات خود چیزی جز نفرت و ذلت به دست نخواهد آورد./950/ت302/ب1

ارسال نظرات