۲۳ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۶:۱۹
کد خبر: ۲۵۴۳۷۹
آیت الله نمازی:

فعالیت های فرهنگی در جامعه مظلوم واقع شده است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در کاشان، فعالیت های فرهنگی در جامعه را مظلوم خواند و گفت: در جامعه روی فعالیت های فرهنگی حساب باز نمی شود و توجه بیشتر به فعالیت های اداری است.
آيت الله عبدالنبي نمازي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، آیت الله عبدالنبی نمازی، نماینده ولی فقیه در کاشان شنبه شب در دیدار مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان و رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان های کاشان و آران و بیدگل گفت: فعالیت هایی که طی سال های گذشته برای معرفی امامزادگان انجام شده است فعالیت های مبارکی است که باید تداوم داشته باشد.

 

وی افزود: هریک از امامزادگان دارای جایگاه ویژه ای هستند که فعالیت در این عرصه از سوی سازمان اوقاف و امور خیریه برای معرفی و جایگاه آنها، توفیق بزرگی برای فعالان در سازمان اوقاف و امور خیریه محسوب می شود.

 

نماینده ولی فقیه در کاشان، همچنین اقدامات عمرانی انجام شده در زیارت ولی ابن موسی الکاظم(ع) راوند، از سوی خیر ارجمند آلوچه ای را قابل تقدیر دانست و بیان داشت: مشاهده فعالیت های عمرانی در این امامزاده کم نظیر و قابل تقدیر است.

 

حجت الاسلام محسن ضیایی رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان کاشان نیز از امامزاده ولی ابن موسی الکاظم(ع) راوند به عنوان یکی از امامزادگانی نام برد که به عنوان مرکز ستاد اسکان زائران و مسافران نوروزی انتخاب شد و بیش از 10 هزار نفر زائران و مسافران نوروزی در این امامزاده  و همچنین 15 سوئیت آن اسکان داده شدند.

 

به گفته وی، در حال حاضر از 120 سوئیت پیش بینی شده در امام زاده ولی ابن موسی الکاظم(ع) راوند 15 سوئیت آماده شده است و در تعطیلات نوروز امسال زائرین نوروزی در آن اسکان داده شدند.

 

حجت الاسلام ضیایی، برگزاری خیمه های معرفت در امامزاده سلطان امیر احمد در بافت تاریخی کاشان و استقبال مسافرین خارجی نوروزی افزود: در این محل از روحانی مسلط به چهار زبان خارجی برای پاسخگویی به سؤالات مسافرین خارجی  استفاده شد.  

 

رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان کاشان یاد آورشد: مسافران خارجی هنگام ورود به این محل از چادر به عنوان حجاب استقبال و خود را ملزم به رعایت حجاب می دانستند./1307/پ202/ب4

ارسال نظرات