۲۲ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۰:۱۷
کد خبر: ۲۵۴۱۷۵
استاد حوزه علمیه:

وحدت تنها راه پیروزی امت اسلامی در برابر دنیای کفر است

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه علمیه مازندران با تاکید براین که امت اسلامی باید دستان شیطانی دشمنان را از سرزمین های اسلامی قطع کنند، گفت: وحدت و برادری تنها راه پیروزی مسلمانان جهان در برابر کفر و ظلم بیگانگان است.
امام جمعه چمستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در نور، حجت الاسلام سید احمد جباری، استاد حوزه علمیه مازندران امروز در دیدار جمعی از فعالان فرهنگی این شهرستان با اشاره به تجاوزات آل سعود به مردم مظلوم یمن، گفت: این روزها جنایات دیگری بر علیه مردم مظلوم یمن اتفاق افتاد که قلب هر انسان را به درد می آورد.

 

امام جمعه چمستان تصریح کرد: قدرت های استکباری با پول هایی که از راه نفت و گاز و خون دل ملت ها به دست می آوردند گروه هایی را به عنوان سلفی گری، داعش و القاعده ایجاد کردند تا بتوانند به اهداف خود دست پیدا کنند.

 

حجت الاسلام جباری ادامه داد: این گروه ها در کشورهایی همچون عراق، سوریه و بحرین به جنایات مشغول هستند تا اهداف حامیان خود را تامین کنند.

 

امام جمعه چمستان افزود: کار به جایی رسید حکومتی که خود را خادم الحرمین شریفین معرفی می کند و هر سال با چاپ میلیون ها قرآن و ارسال آن به کشورهای مختلف خود را ام القرای اسلامی معرفی می کند امروز به کشور اسلامی یمن  به جرم استقلال خواهی و نجات خود از سلطه گری هدف دیگری ندارد حمله می کند.

 

وی خاطرنشان کرد: آل سعود جنایات شرم آوری را مرتکب می شود و چند کشور را هم با خود هماهنگ می کند و تحسین قدرت های استکباری را نیز در این راستا بر می انگیزد. 

 

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که عربستان و رژیم صهیونیستی ائتلافی بر علیه ایران در مذاکرات لوزان تشکیل دادند، گفت: پیامی هم ریاض به تلاویو داد تحت این عنوان که جهت همکاری تحت ماموریتی علیه تهران آماده ایم.

 

امام جمعه چمستان افزود: این بیچاره ها چه خیالات خامی برای خودشان دارند و جرأت دفاع از حق و حقوق شان را ندارند اما اخیرا رییس سابق سرویس اطلاعاتی عربستان و سفیر این کشور در واشنگتن و لندن گفت هر چیزی که ایرانی ها در این مذاکرات به دست آوردند ما نیز همان را می خواهیم.

 

حجت الاسلام جباری در بخش دیگری از سخنان خود، گفت: قرآن محور وحدت امت اسلامی است که همه مسلمانان جهان باید در محور قرآن و پیامبر گرامی اسلام به دنبال وحدت باشند.

 

وی با تاکید براین که امت اسلامی باید دستان شیطانی دشمنان را از سرزمین های اسلامی قطع کنند، افزود: وحدت و برادری تنها راه پیروزی مسلمانان جهان در برابر کفر و ظلم بیگانگان است./1314/ت302/ب1

ارسال نظرات