۲۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۶:۴۰
کد خبر: ۲۵۳۸۷۵
روزنامه‌نگار و تحلیل‌گر سیاسی:

ملت با توافقی که ابهامات آن باز نشود موافق نیست

خبرگزاری رسا ـ روزنامه‌نگار و تحلیل‌گر سیاسی، گفت: ملت کارفرما و دولت خدمتگزار ملت است ملت با توافق ذلت‌باری که ابهامات آن باز نشود موافق نیست و باید لوزه‌های عفونی لوزان جراحی شود.
پيام فضلي نژاد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، پیام فضلی‌نژاد روزنامه‌نگار و تحلیل‌گر سیاسی شامگاه چهارشنبه در گردهمایی بزرگ دانشجویان و نخبگان "لوزان، بدون روتوش" که در سالن بصیرت سازمان بسیج دانشجویی برگزار شد،  گفت: تیم مذاکره‌ کننده قصد داشت در مذاکرات دم کدخدا را ببیند کدخدایی که برای هیچ کس قابل اعتماد نیست.

 

وی افزود: برخی از انقلاب اسلامی تا قطعنامه 598، فتنه 88 و این عمار ادعای تئورسین بودن و عقل کل سیاسی هستند و این‌که باید رای بیاورند تا بروند ببیند که آمریکا قابل اعتماد است یا نه در حالی‌که آمریکا به خودی‌های خود اعتماد ندارد.

 

ذوب شدن در ولایت به معنای تعطیلی فکر نیست

 

این روزنامه‌نگار با طرح این سوال که چرا باید از نظر تاریخی دولت غرب‌گرای حاکم از رهگذر حقوق مردم به این برسد که آمریکا قابل اعتماد نیست، عنوان کرد: ذوب شدن در ولایت به معنای تعطیلی فکر نیست عقل دینی چنان‌که رهبری فرمودند فضا را باز و خط قرمزها را مشخص کرده تا دولت و ملت خود تجربه دست آورد.

 

این تحلیل‌گر سیاسی با اشاره به این‌که حضرت امام راحل قسم یاد کردند که من بنی‌صدر را تحمل کردم، اظهار داشت: امام راحل لیبرال‌هایی چون بنی‌صدر و بازرگان را تحمل می‌کردند، ما دلواپس نیستیم منتقد هستیم تمام غرب و شرق جمع شدند تا حکومت ما را عوض کنند نتواستند حالا دولت هم نمی‌تواند.

 

ملت بله‌قربان‌گوی دولت نیست

 

فضلی‌نژاد در ادامه گفت: ما معتقد هستیم که در سال همزبانی دولت و ملت  ملت کارفرما دولت است و دولت کارفرمای ملت نیست صدای ملت بلند است رهبری نشان دادند که در کشور ما دیکتاتوری وجود ندارد ملت بله‌قربان‌گوی دولت نیست.

 

ملت با توافق ذلت‌باری که ابهامات آن باز نشود موافق نیست

 

وی افزود: ملت کارفرما و دولت خدمتگزار ملت است ملت با توافق ذلت‌باری که ابهامات آن باز نشود موافق نیستند باید لوزه‌های عفونی لوزان جراحی شود.

 

این روزنامه‌نگار ابراز کرد: باید راه دو قطبی شدن‌ها را بست زبان پر ابهام مال دیپلمات‌ها است آنها می‌خواهند با این زبان پرابهام زبان انقلابی را ببرند ما نباید دچار دو قطبی شویم.

 

این تحلیل‌گر سیاسی با اشاره به فتنه 88 و استفاده از سیاست اعمال فشار اجتماعی از سوی آنها عنوان کرد: امروز هم نفوذی‌های فتنه‌گر می‌خواهند عنوان کنند که سپاه، نیروهای مسلح، رییس قوه قضائیه و مجریه همه اعلام موضع کردند شما چه می‌گویید اما همه می‌دانند که اینها در حال حمایت مشروط هستند.

 

در این شرایط پیچیده باید علما و عقلای قم راه‌حل دقیقی را پیدا کنند

 

فضلی‌نژاد افزود: ما به دلیل حفظ اقتدار زبان در کام گرفته صحبتی از سوابق ظریف نمی‌کنیم الان به صلاح نیست در عرصه بین‌المللی اقتدار تیم مذاکره‌کننده را مخدوش کنیم ما باید به راه حلی برسیم اما در عین حال نباید صدای انقلاب خاموش شده و نباید دو قطبی‌سازی شود در این شرایط پیچیده باید علما و عقلای قم راه‌حل دقیقی را پیدا کنند.

 

وی در پایان خاطرنشان کرد: این توافق سرآغاز پروژه فروپاشی از درون است دشمنان برنامه دارند تا ایران را از پای درآورند آنها بیکار نیستند در هر دوره از زمان این پروژه‌های خود را با روش‌های مختلف اجرا می‌کنند./807/پ202/ب4

ارسال نظرات