۱۸ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۳
کد خبر: ۲۵۳۴۹۶
نماینده ولی فقیه در قزوین:

رهنمودهای رهبر انقلاب نصب العین تمام برنامه ها قرار گیرد

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در قزوین گفت: همه باید رهنمودهای رهبری عالیقدر را نصب العین تمام برنامه ها قرار دهند و نمونه آن همین موضوع دولت و ملت و همدلی و همزبانی است که باید مورد توجه بیشتری قرار گیرد.
حجت الاسلام والمسلمين عابديني با معصومي فر مديرکل سيماي قزوين

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در قزوین حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی نماینده ولی فقیه در قزوین ظهر امروز در دیدار مدیرکل صدا و سیمای مرکز قزوین، گفت: برنامه‌های صدا و سیما خوشبختانه با تلاشی که مدیران و دست اندرکاران این رسانه انجام می‌دهند خوب و ارزشمند بوده اما نباید به همین مقدار اکتفا کرد.

 

امام جمعه قزوین در ادامه اظهار داشت: شما مدیران و دست اندرکاران شبکه استانی باید طوری برنامه تهیه و پخش کنید که در بالا بردن سطح فکر آنها تاثیر مستقیم داشته باشد.

 

نماینده ولی فقیه در قزوین خاطرنشان کرد: برنامه‌های شبکه استانی باید با توجه به مبانی دینی و اسلامی بیشتر محتوای دینی و قرآنی باشد تا مخاطب بیشتری به این برنامه ها جذب شوند.

 

حجت الاسلام والمسلمین عابدینی با قدردانی از تلاش دست اندرکاران شبکه استانی در پخش برنامه های نماز جمعه در استان بیان داشت: هر هفته دست اندرکاران این بخش در تلاش هستند که برنامه نماز جمعه را به نحو احسن به سمع و نظر بینندگان هم استانی برسانند که جای قدردانی دارد.

 

وی ادامه داد: چه خوب است که تصویربرداران شبکه استانی در قسمت‌های مختلف مراسم نماز جمعه حضور داشته باشند تا تصویر حضور گسترده مردم در نماز جمعه انعکاس و نشان داده شود.

 

امام جمعه قزوین خاطرنشان کرد: از حضور نسل نوجوان و جوان در این مراسم عبادی و سیاسی نیز به مردم و هم استانی انعکاس داده شده تا بتوانیم با همکاری و همراهی شما و دیگر مردم شهید پرور ولایتمدار استان قزوین نماز جمعه و جماعات را جوان کنیم.

 

فتنه منطقه ای باید خط قرمز همه قرار گیرد

 

نماینده ولی فقیه در قزوین اظهار داشت: فتنه 88 و فتنه منطقه ای باید خط قرمز همه قرار گیرد و بنده نیز بارها براین اصل تاکید داشته و خواهم داشت.

 

امام جمعه قزوین به همدلی و همزبانی اشاره و بیان داشت: همه باید مطالبات رهبری عالیقدر را نصب العین تمام برنامه ها قرار دهیم که نمونه آن همین موضوع دولت و ملت و همدلی و همزبانی است که باید مورد توجه بیشتری قرار گیرد.

 

وی ادامه داد: همه باید همدل بوده و همدلی را جدی بگیریم و اگر مبانی را جدی بگیریم همدلی نیز به وجود می آید.

 

این کارشناس تفسیر قرآن کریم با تاکید برانس بیشتر با قرآن بیان داشت: اگر همه به آیات نورانی قرآن توجه بیشتر و انس با این کتاب آسمانی داشته باشیم بهشت را رهنمون ما خواهد کرد.

 

حوزه علمیه استان همکاری بهتری با صدا و سیمای مرکز داشته باشد

 

در ابتدای این دیدار مهندس معصومی فر، مدیرکل صدا و سیمای مرکز قزوین با گزارشی از برنامه های شبکه استانی در سال گذشته و ایام تعطیلات نوروز گفت: خوشبختانه در سال گذشته برنامه های فاخر و فیلم های مستند از شخصیت ها و علمای مطرح از شبکه استانی سیمای مرکز قزوین پخش و مورد استقبال قرار گرفت.

 

معصومی فر ادامه داد: تلاش دست اندرکاران شبکه استانی این است که برنامه هایی با محتوای فاخر تولید کرده که نمونه های آن قرار است امسال پخش شود.

 

مدیر کل صدا و سیمای مرکز قزوین تصریح کرد: امسال نیز شبکه قزوین با همت و تلاش همکاران در حوزه صدا، تولید و خبربرنامه هایی نظیر راهیان نور، معرفی اماکن تاریخی استان و همچنین برنامه هایی از روستا های اطراف استان پخش شد.

 

وی در پایان همکاری حوزه علمیه با صدا و سیمای استان را مورد تاکید قرار داد./955/پ202/ب4

ارسال نظرات