۱۷ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۱
کد خبر: ۲۵۳۴۴۴
امام جمعه محمودآباد:

ملت ایران در برابر زیاده خواهی های غرب با اقتدار می ایستد

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه علمیه مازندران با تأکید بر این که ملت ایران هیچ گونه زورگویی و زیاده خواهی را پذیرا نیست، تصریح کرد: این ملت در دستیابی به آرمان های متعالی انقلاب اسلامی و امام راحل ثابت قدم هستند.
امام جمعه محمودآباد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در محمودآباد، حجت الاسلام سید داوود موسوی، امام جمعه محمودآباد امروز در دیدار جمعی از مسؤولان این شهرستان به مذاکرات هسته ای لوزان سوئیس اشاره کرد و با بیان این که امروز قدرت های جهانی در برابر ملت ایران زانو زده اند، گفت: حضور شش کشور قدرتمند جهان در پای میز مذاکره با ایران اسلامی نشان دهنده اقتدار و عظمت ملت ایران است.

 

وی با بیان این که غرب به ویژه آمریکا امروز به جایگاه اثرگذار  ایران اسلامی در منطقه و جهان اذعان دارد، افزود: هیچ تحولی در منطقه خاورمیانه بدون نظر ایران اسلامی قابلیت اجرایی ندارد.

 

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که بسیاری از کشورهای غربی نظیر آمریکا جایگاه ایران اسلامی در عرصه منطقه و جهانی را بسیار مهم و اثرگذار معرفی می کنند، تصریح کرد: ایران اسلامی امروز کشوری باثبات و دارای قدرت فرا منطقه ای است که با سی سال گذشته به هیچ عنوان قابل مقایسه نیست.

 

حجت الاسلام موسوی با اشاره به این که غرب به بهانه مسأله هسته ای فشارها و تحریم های ظالمانه ای را علیه ملت بزرگ ایران وضع کرد، بیان داشت: اما ملت بزرگ ایران با ایستادگی و مقاومت خود به دنیا ثابت کردند که تحریم های اقتصادی نمی تواند مانع رسیدن آنها به اهداف بلند انقلاب شود.

 

وی با بیان این که ایران اسلامی در سایه تحریم های ظالمانه غرب به کشوری مقتدر در جهان تبدیل شده است، افزود: امروز نظام اسلامی الگوی بسیاری از ملت های آزادی خواه و مستقل دنیا است.

 

استاد حوزه علمیه مازندران با تأکید بر این که ملت ایران هیچ گونه زورگویی و زیاده خواهی را پذیرا نیست، تصریح کرد: این ملت در دستیابی به آرمان های متعالی انقلاب اسلامی و امام راحل ثابت قدم هستند.

 

حجت الاسلام موسوی با بیان این که غربی ها از صدور گفتمان انقلاب اسلامی به جهان بسیار هراسان هستند، گفت: امروز این گفتمان در منطقه خاورمیانه نهادینه شده است و ملت های مسلمان منطقه با الگوی گیری از ملت ایران، انقلاب های مردمی خود را رقم زدند.

 

وی همچنین با تقدیر از تیم قدرتمند هسته ای ایران در مذاکرات لوزان سوئیس خاطرنشان کرد: مارتن نه روزه هسته ای با حضور قدرتمند تیم ایرانی به پایان رسید و همین که دنیا به این نتیجه رسیده است که ایران می تواند و در تحریم ها توانست، این یک قدرت است.

 

امام جمعه محمودآباد اظهار داشت: البته در موضوع توافق جامع با توجه به اظهارات سلطه طلبانه اوباما و کری در خصوص موشک بالستیک و موضوع رژیم صهیونیستی، وزیر امور خارجه باید حقوق کامل ایران و لغو همه تحریم ها بر اساس نظر مقام معظم رهبری را مدنظر قرار دهد.

 

وی خطاب به طرف های مذاکره با ایران بیان داشت: همانطور که وزیر امور خارجه و تیم مذاکره کننده استوار مقابل کشورهای سلطه طلب ایستادگی کرد، اگر تناقض رفتاری اوباما و کری و دیگر کشورهای غربی ادامه داشته باشد ، ایران به شرایط گذشته برمی گردد.

 

حجت الاسلام موسوی در پایان خاطرنشان کرد: امروز ایران به جایی رسیده است که با رهبری عالمانه مقام معظم رهبری و ایستادگی ملت سرافراز ایران همه رویدادهای منطقه با حضور مؤثر کشورمان مدیریت می شود./950/پ202/ب1

ارسال نظرات