۱۷ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۳
کد خبر: ۲۵۳۳۲۰
عضو شورای حوزه علمیه آذربایجان‌شرقی:

ایجاد بدبینی نسبت به نظام اسلامی هدف امروز دشمنان است

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام حاجی‌زاده گفت: توجه به شعار امسال در راستای تحقق شعارهای سال های قبل و در جهت رشد و توسعه کشور است.
حجت الاسلام حاجي زاده، امام جمعه اهر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام ناصر حاجی‌زاده، عضو شورای استانی حوزه علمیه آذربایجان‌شرقی امروز در جمع مردم شهرستان هادی‌شهر با اشاره به پیام نوروزی مقام معظم رهبری اظهار داشت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی بیش از دهه است که همدلی و همزبانی میان دولت‌های مختلف و ملت ایران جاری است.

 


وی خاطرنشان کرد: رهبر انقلاب اسلامی سال‌های گذشته را در رابطه با مسائل اقتصادی و فرهنگی نامگذاری کرده بودند و این‌که سال 1394 با عنوان دولت و ملت همدلی و همزبانی نامگذاری شده، باید دانست که تحقق شعار امسال لازمه مطالبات رهبر انقلاب در سال‌های گذشته است.

 


امام جمعه اهر گفت: توجه به شعار امسال در راستای تحقق شعارهای سال های قبل و در جهت رشد و توسعه کشور است، تأکید رهبر انقلاب بر وحدت و همدلی ملت و حاکمیت ریشه در مفاهیم قرآنی دارد که اگر مسلمانان جهان به این آیات عمل می کردند وضعیت فعلی که فعلاً گرفتار آن هستند، پیش نمی آمد.

 


حجت الاسلام حاجی‌زاده با بیان این‌که رژیم صهیونیستی و دیگر کشورهای غربی همواره اهداف شوم خود را با تفرقه میان مسلمانان پیش برده‌اند، تصریح کرد: مهم‌ترین عامل موفقیت بیگانگان تفرقه و پراکندگی مسلمان هاست، از این روست زمانی که انقلاب اسلامی ایران پیروز شد؛ حضرت امام خمینی(ره) هفته وحدت را نامگذاری کردند.

 


وی افزود: امام راحل و در ادامه مقام معظم رهبری با تأکید بر نکوداشت هفته وحدت کارهای بزرگی انجام دادند و در ادامه پروژه روز جهانی قدس و برائت از مشرکین در موسم حج در جهان اسلام جا افتاد و برای همین است که سلطه گران شرق و غرب برای جمهوری اسلامی ایران مشکلات‌آفرین شده‌اند.

 


عضو شورای استانی حوزه علمیه آذربایجان‌شرقی افزود: امروز دشمنان با تحریم اقتصادی، تفرقه میان اقوام، ایجاد بدبینی ملت نسبت به دولت و نظام اسلامی، شایعه‌پراکنی و ترویج فساد و ابتذال در مقابل جمهوری اسلامی سنگ اندازی می کنند تا شاید بتوانند جلوی پیشرفت و اتحاد ملت ایران را بگیرند.

 


حجت الاسلام حاجی‌زاده ادامه داد: ملت ایران باید به ندای امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری به ویژه در سال جاری که باید بین دولت و ملت همدلی و همزبانی و اتحاد باشد، لبیک گفته و دست به دست هم داده و بر مشکلات اقتصادی و فرهنگی کشور فائق آئیم./935/پ202/ب4

ارسال نظرات