۱۷ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۹
کد خبر: ۲۵۳۳۱۲
از میان طلاب علوم دینی؛

مرکز تخصصی اخلاق دارالهدی دانش‌پژوه می‌پذیرد

خبرگزاری رسا ـ مرکز تخصصی اخلاق دارالهدی واحد قم با هدف ارتقای سطح علمی طلاب حوزه در زمینه معارف و آموزه‌های اخلاقی و نهادینه کردن تربیت اخلاقی در سطح جامعه اسلامی، در سال تحصیلی 94-93 از میان طلاب واجد شرایط ثبت نام به عمل آورد.
فراخوان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مرکز تخصصی اخلاق دارالهدی واحد قم تحت اشراف حضرت آیت الله ناصری در نظر دارد برای ارتقای سطح علمی طلاب حوزه در زمینه معارف و آموزه‌های اخلاقی و نهادینه کردن تربیت اخلاقی در سطح جامعه اسلامی، در سال تحصیلی 94-93 از میان طلاب واجد شرایط ثبت نام به عمل آورد.

 

حداکثر سن 34 سال، حداقل اتمام سطح 2 (پایه نهم)، موفقیت در آزمون ورودی و مصاحبه علمی، تعهد به رعایت مقررات آموزشی و اتمام دوره آموزش، احراز صلاحیت اخلاقی، تأیید دو نفر از اساتید معتبر و فقدان منع قانونی از تحصیل از شرایط پذیرش این مرکز تخصصی به شمار می‌رود.

 

همچنین از مزایا این مرکز تخصصی می‌توان به اعطای مدرک رسمی سطح 3 تخصصی اخلاق (کارشناسی ارشد)، اولویت برای همکاری جهت تدریس و پژوهش در اخلاق اسلامی، امکان ورود به مقطع تحصیلی بالاتر و پرداخت کمک هزینه تحصیلی، اشاره کرد.

 

لازم به ذکر است تاریــخ آزمــون و زمان  ثبــت نـام  متعاقباً اعلام می شود.

 

همجنین ثبت نام این آزمون از طریق پایگاه اینترنتی معاونت آموزش حوزه به نشانی www.Howzeh-qom.com  یا مراجعه حضوری به مرکز تخصصی اخلاق قم انجام می گیرد.

 

علاقه مندان برای اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره 37840700 مرکز تخصصی اخلاق تماس بگیرند./1325/پ203/ی

ارسال نظرات