۱۷ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۱
کد خبر: ۲۵۳۲۸۵
استادحوزه علمیه گیلان:

عزت و اقتدار نظام اسلامی در گرو همدلی دولت و ملت است

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه علمیه گیلان با بیان این که وجود همدلی و همزبانی در هر زمینه ای برای موفقیت و پیشرفت خواهد شد، گفت: این شعار در وهله اول حمایت از دولت محسوب می شود که باید با بهره گیری از ظرفیت های موجود بسترهای مناسب برای تحقق این شعار را فراهم کند.
دولت و ملت، همدلي و همزباني

حجت الاسلام سید عبدالله هاشمی، استاد حوزه علمیه گیلان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در رشت با اشاره به نامگذاری سال جدید از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال همدلی و همزبانی دولت و ملت اظهار داشت: در این نامگذاری بسیار ارزشمند و با اهمیت تدبیر و امید ویژه ای وجود دارد.

 

وی با بیان این که وجود همدلی و همزبانی در هر زمینه ای برای موفقیت و پیشرفت خواهد شد، افزود: این شعار در وهله اول حمایت از دولت محسوب می شود و دولت نیز با بهره گیری از ظرفیت های موجود بسترهای مناسب برای تحقق این شعار را فراهم کند.

 

استاد حوزه علمیه گیلان در ادامه با تأکید بر این که دولت باید پذیرای انتقادهای مشفقانه و سازنده مردم باشد، تصریح کرد: از سوی دیگر مردم نیز باید در انتقاد از عملکرد مجموعه دولت صادقانه، منصفانه و مستدل گام بردارند.

 

حجت الاسلام هاشمی تأکید کرد: مقام معظم رهبری در دو دهه گذشته بر اساس رصد کلی اوضاع کشور، منطقه و جهان و با توجه به آینده مردم و نظام و اولویت ها سال ها را نام گذاری می کنند.

 

وی یادآور شد: رهبر معظم انقلاب اسلامی امسال نیز با توجه به شرایط موجود در منطقه و جهان با این نامگذاری ارزشمند، چراغی را برای فعالیت های یک ساله کشور به ویژه دولتمردان روشن کردند.

 

استاد حوزه علمیه گیلان با تأکید بر این که نگاه مسؤولان کشور به نامگذاری های سالانه نباید شعاری باشد، افزود: عزت، امنیت، اقتدار، استقلال و تعالی نظام اسلامی ایران تنها با همدلی و همزبانی ملت و مسؤولان نظام تحقق می یابد.

 

حجت الاسلام هاشمی با بیان این که وحدت و همدلی مهم ترین راه پیشرفت و تعالی ایران اسلامی است، تصریح کرد: آحاد جامعه اسلامی باید با توجه به رهنمودهای مقام معظم رهبری در سال جدید زمینه را برای بالندگی و شکوفایی نظام اسلامی فراهم کنند.

 

وی با تأکید بر این که این تعامل یک سویه اثربخشی مناسبی نخواهد داشت، ادامه ادامه داد: دولت و ملت باید با همکاری و انسجام در جهت تحقق مطالبات مقام معظم رهبری در سال جدید گام بردارند./950/ت302/ب1

ارسال نظرات