۱۵ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۲:۱۹
کد خبر: ۲۵۳۰۹۰
آیت الله طبرسی:

اقتدار و عظمت ایران اسلامی غرب را به پای میز مذاکره کشاند

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در مازندران، رفع مشکلات کشور را در گرو همدلی و همزمان دولت و ملت دانست و خاطرنشان کرد: بسیاری از مشکلات کشور از جمله مسائل اقتصادی با وحدت و همدلی دولت و ملت حل خواهد شد.
آيت الله طبرسي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، آیت الله نورالله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در جلسه شورای اداری استان با اشاره به نامگذاری امسال از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به عنوان سال همدلی و همزبانی دولت و ملت گفت: به حتم پیشرفت کشور در بخش های مختلف در گرو تحقق عملی رهنمودهای مقام معظم رهبری در سال جدید است.

 

وی با اشاره به این‌که نامگذاری هر ساله از سوی رهبری، آهنگ توسعه و پیشرفت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را شتاب می بخشد، بیان داشت: در سال جدید نیز همه مسؤولان و مردم باید با همدلی و وحدت ایران اسلامی را از حیث سیاسی، اقتصادی و فرهنگی در صدر قرار دهند.

 

نماینده ولی فقیه در مازندران، نامگذاری هر ساله مقام معظم رهبری را نشان دهنده جامعیت و آگاهی ایشان از وضعیت داخلی و خارجی دانست و خاطرنشان کرد: معظم له با شناخت کامل از شرایط نظام مقدس جمهوری اسلامی امسال را نیز سال همدلی و همزبانی دولت و ملت نامگذاری کردند.

 

آیت الله طبرسی با اشاره به این که ملت و دولت در حکومت اسلامی، یگانه هستند، ادامه داد: ملت باید رأی دهد تا دولت محقق شود و سپس دولت وظیفه شرعی و قانونی دارد و به مردم خدمت کند.

 

وی رفع مشکلات کشور را در گرو همدلی و همزمان دولت و ملت دانست و خاطرنشان کرد: بسیاری از مشکلات کشور از جمله مسائل اقتصادی با وحدت و همدلی دولت و ملت حل خواهد شد.

 

آیت الله طبرسی افزود: حکومت اسلامی برای مردم است و همه باید با هم باشیم و دولتی را که با رای مردم انتخاب شده کمک کنیم تا بتواند خوب خدمت کند.

 

وی با اشاره به این که قانون گذاران و مسؤولان دولتی باید نسبت به رسالت و وظایف خود برای توسعه استان پایبند باشند، اضافه کرد: مردم داری و خدمت به آنان مسؤولیت مهم ما است و در خدمت مردم بودن از الزامات تحقق همدلی و همزبانی است.

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری در بخش دیگری از سخنان خود به مذاکرات لوزان و موفقیت دیپلماسی هسته ای ایران اسلامی اشاره کرد و آن را زمینه ساز توسعه انقلاب اسلامی و یک گام به جلو در عرصه بین المللی دانست و بیان داشت: اینکه پنج قدرت بزرگ دنیا که کشورهای مختلف را در سیطره خود دارند اما حاضر به گفت و گو و مذاکره با ایران می شوند، نشانه عظمت و قدرت ایران است.

 

وی با بیان این که امروز استکبار فهمیده است که جمهوری اسلامی در مقابل زورگویان به تنهایی توان و قدرت ایستادگی دارد، تاکید کرد: ملتی که همدل و همزبان باشد قدرتمند است و ما در شرایط فعلی به همدلی و هم زبانی ملت و دولت نیازمندیم.

 

وی با اشاره به این که نباید زیرپای همدیگر را خالی کنیم، چرا همدیگر را درک نمی کنیم و همدل و همزبان نیستیم، افزود: نباید به دنبال تخریب و انتقاد کورکورانه و سیاه نمایی باشیم همه با هم باشیم و کمک کنیم تا عقب ماندگی ها جبران شود.

 

ربیع فلاح، استاندار مازندران نیز در این جلسه با بیان این که تلاش شده است تا نگاه دولت به استان ملی شود، بیان داشت: برای نخستین بار در تاریخ پس از انقلاب اسلامی ضریب اعتبار ملی و استانی بیشتر از جمعیت آن شده است.

 

استاندار مازندران در بخش دیگری به بیان موفقیت دپیلماسی هسته ای ایران پرداخت و گفت: به برکت خون شهدا و دیپلماسی قوی دولت یازدهم، دستاورد خوبی بدست آمده و امروز استکبار جهانی و کشورهایی که سر صلح و سازش نداشته اند اعتراف کردند که جمهوری اسلامی ایران باید به انرژی هسته ای صلح آمیز دسترسی داشته باشد./950/پ202/ب1

ارسال نظرات