۲۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۸
کد خبر: ۲۵۲۲۱۱
با حضور مدیر حوزه‌های علمیه خواهران؛

جشنواره تجلیل از طلاب برتر حوزه‌های علمیه خواهران استان بوشهر برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین جمشیدی، از طلاب برتر حوزه‌های علمیه خواهران استان بوشهر، در مسابقات فرهنگی قرآنی تجلیل شد.
تجليل از طلاب خواهر بوشهر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بوشهر، جشنواره تجلیل از برترین‌های حوزه علمیه خواهران استان بوشهر، صبح امروز با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین محمودرضا جمشیدی مدیر حوزه‌های علمیه خواهران کشور، آیت‌الله صفایی بوشهری نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه بوشهر و سایر مسؤولان استانی، در مدرسه علمیه حضرت رقیه(س) شهر برازجان برگزار شد.

 


در این جشنواره، از طلاب برگزیده در مسابقات استانی فرهنگی قرآنی نسیم، قرائت، طبیان، حفظ قرآن، حفظ خطبه حضرت زهرا(س) و حضرت زینب(س)، ممتازان آموزشی و المپیاد علمی و همچنین از نفرات اول تا سوم در رشته حفظ و قرائت تجلیل شد.

 

در مسابقات سراسری حفظ و قرائت قرآن حوزه‌های علمیه سراسر کشور، مطهره جمشیدی از مدرسه علمیه فاطمیه(س) شهر خورموج مقام اول در رشته حفظ و صدیقه رفایی از مدرسه علمیه الزهرا(س) بوشهر، مقام سوم را در رشته قرائت کسب کرد.

 

به گزارش رسا، این مسابقات در بهمن‌ماه امسال برگزار شد و از 11 نفر در مسابقات علمی آموزشی و 13 نفر در حفظ خطبه های حضرت زهرا(س) و حضرت زینب(س) تقدیر شد./846/پ202/ب4

ارسال نظرات