۲۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۱:۲۴
کد خبر: ۲۵۲۱۷۶

دوره جدید آیین همسرداری و تربیت فرزند در قم برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ دوره جدید تربیت فرزند و آیین همسرداری حجت‌الاسلام‌ والمسلمین تراشیون از سوی مرکز آموزش قرآن و حدیث کریمه اهل‌بیت(ع) در حرم حضرت فاطمه معصومه(س) برگزار می‌شود.
دكتر عليرضا تراشيون

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، دوره جدید آیین همسرداری حجت‌الاسلام‌ والمسلمین سیدعلیرضا تراشیون برگزار در سال جدید برگزار می‌شود.

 

این دوره از 25 فروردین‌ماه سال آینده در شبستان نجمه خاتون برگزار شده و در این دوره حجت‌الاسلام ‌والمسلمین تراشیون مباحث خود را درباره آیین همسرداری و سبک زندگی اسلامی که در دوره قبل ارائه داده بودند کامل خواهند کرد.

 

افزون بر این استقبال بانوان از دوره قبل بسیار زیاد بوده و بنا بر درخواست قرآن آموزان و تقاضاهای جدید این دوره از سوی مرکز آموزش قرآن و حدیث کریمه اهل‌بیت(ع) برگزار می‌شود.

 

حجت‌الاسلام‌والمسلمین تراشیون در این دوره مهارت‌های برقراری ارتباط مؤثر و با همسر و فرزندان را به بانوان آموزش داده و برای بانوان تصریح خواهند کرد که در محیط خانواده به چه نحو با دیگران ارتباط برقرار کرده و طبق معیارهای دینی محیط خانواده را مدیریت کنند.

 

هدف از برگزاری این دوره ارتقای مهارت‌های بانوان در تربیت فرزند و ارتباط با همسر است و ازآنجایی‌که در حال حاضر دشمن کانون خانواده را هدف گرفته برگزاری این دوره می‌تواند در افزایش مهارت‌های خانواده‌ها و همچنین نهادینه شدن سبک زندگی اسلامی در جامعه نقش بسیار مؤثری دارد.

 

همچنین لازم به ذکر است، این دوره و دوره قبل از آن نقش مؤثری در تبیین جزئیات اصول سبک زندگی اسلامی و نهادینه کردن فرهنگ اسلامی در میان خانواده‌ها داشته است./837/پ203/ی

ارسال نظرات