۲۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۲
کد خبر: ۲۵۱۹۵۸
جانشین ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر کردستان:

احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر امری ضروری است

خبرگزاری رسا ـ جانشین ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان گفت: دشمنان اسلام با عنوان های مختلف سعی در خدشه وارد کردن به انقلاب اسلامی دارند و در این راه با استفاده از انواع ترفندها در صدد ضربه زدن به جامعه اسلامی هستند.
امربه معروف و نهي از منکر

سرهنگ محمود الله مرادی جانشین ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در غرب، حضور فعال تشکل‌های مردمی را در احیای فریضه امر به معروف مهم برشمرد و افزود: امروز با توجه به هجمه های نرم دشمن، ضرورت احیای امر به معروف و نهی از منکر در استان بسیار حیاتی است و در این راستا می توان فعالیت های معاونت تشکل های مردمی را خوب ارزیابی کرد.

 

وی در ادامه افزود: دشمنان اسلام با عنوان های مختلف سعی در خدشه وارد کردن به انقلاب اسلامی را دارند و در این راه با استفاده از انواع ترفندها در صدد ضربه زدن به جامعه اسلامی هستند.

 


الله مرادی تلاش در زمینه احیای فریضه نماز را از اولویت های این ستاد دانست و گفت: توجه به اقامه نماز در تمام سطوح بسیار مهم است، کسی که به سمت نماز روی آورد انگیزه منکرات در وی از بین می رود و می تواند به عنوان مبلغ در این مسیر ارزشمند بسیار تأثیر گذار باشد.

 

وی تصریح کرد: ترویج سبک زندگی اسلامی و آموزش خانواده ها در کارزار تهاجم فرهنگی بسیار کار آمد است، ماهواره به عنوان ابزاری برای ترویج بی بند و باری و ارائه سبک زندگی غرب که بر پایه غرائز و هوا و هوس است عاملی بسیار مهم برای تخریب بنیان خانواده ها است.

 

جانشین ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان در پایان اظهار داشت: انجام تبلیغات محیطی و برگزاری همایش های امر به معروف، تشکیل ستاد در سطح ادارات، انجمن ها، هیأت های ورزشی، برگزاری کارگاه ها و دوره های آموزشی با محوریت ترویج سبک زندگی سالم، آسیب های فضای مجازی، تقدیر و تجلیل از مادران نمونه و بانوان محجبه، تهیه و انتشار اقلام فرهنگی از جمله اقدامات صورت گرفته در معاونت ها و مدیریت ستاد در سال 93 بوده است./967/ت303/ب4

ارسال نظرات