۱۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۴
کد خبر: ۲۵۰۸۹۲
نماینده مجلس خبرگان رهبری:

داعش محصول توطئه های مشترک استکبار جهانی به محوریت آمریکا است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در گیلان داعش را محصول توطئه های مشترک استکبار جهانی به محوریت آمریکا دانست و گفت: آمریکا بزرگترین حامی تروریسم در جهان است و گروه های تروریستی نظیر داعش، النصره، طالبان و القاعده نیز محصول فکری این کشور مستکر هستند.
نماينده ولي فقيه در گيلان

به گزارش خبرنگار خبر گزاری رسا در رشت، آیت‌الله زین العابدین قربانی، نماینده ولی فقیه در گیلان امروز در اختتامیه سومین جشنواره شیوه‌های نوین تدریس معارف دین در مجتمع فرهنگی شهید مطهری شهرستان انزلی با بیان این که حوزه و روحانیت تنها سنگری است که می‌تواند ضمن جلوگیری از انحرافات حقایق دین را آن گونه که هست ترویج کند، گفت: با معرفی حقیقت اسلام، جوامع جهانی به سمت تقوا و بیداری اسلامی حرکت می‌کنند.

 

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری، تلاش روحانیت در راستای ترویج حقیقت دین را مورد تاکید قرارداد و گفت: علما و روحانیان در تاریخ اسلام همواره مدافع حقیقی اسلام ناب بودند و در جهت رشد و گسترش دین گام برداشتند.

 

نماینده ولی فقیه در گیلان در بخش دیگری از سخنان خود، داعش را محصول توطئه های مشترک استکبار جهانی به محوریت آمریکا دانست و خاطرنشان کرد: آمریکا بزرگترین حامی تروریسم در جهان است و گروه های تروریستی نظیر داعش، النصره، طالبان و القاعده نیز محصول فکری این کشور مستکر هستند.

 

آیت الله قربانی با اشاره به تلا ش غرب و صهیونیست در جهت خدشه دار کردن چهره اسلام ناب در جهان تصریح کرد: داعش برنامه های ضد فرهنگی صهیونیست ها را دنبال می کند تا حقیقت دین را ضد اخلاق معرفی کند.

 

نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان این که داعش مأمور رژیم صهیونیستی برای اشاعه و ترویج چهره ای خشن و ضد انسانی از اسلام است، افزود: داعش ابزار استکبار برای ضربه زدن به چهره اسلام است.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود به نامه رهبر معظم انقلاب اسلامی به جوانان اروپایی و آمریکای شمالی اشاره کرد و با بیان این که هدف مقام معظم رهبری از نگارش این نامه آشنا‌سازی بدون واسطه جوانان غربی با معارف دین اسلام از طریق تحقیق در مبانی دین اسلام بوده است، گفت: مقام معظم رهبری در این نامه هشدار دادند تا جوانان غربی فریب تبلیغات رسانه‌های غربی را نخورند.

 

به گزارش رسا، در این مراسم از کتاب مروری بر گذر عمر، شرح حال زندگی سیاسی و خاطرات سیاسی آیت الله زین العابدین قربانی لاهیجی، نماینده ولی فقیه در گیلان رونمایی شد.

 

گفتنی است، همچنین در این جشنواره از نیم قرن مجاهدت آیت‌الله قربانی، نماینده ولی فقیه در گیلان در تدریس و تألیف کتب دینی تجلیل شد./950/پ202/ب1

ارسال نظرات