۱۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۷:۱۲
کد خبر: ۲۵۰۶۴۷
در دیدار با ریاست دانشگاه آزاد مطرح شد؛

بیان برخی دلایل راه اندازی شبکه الاهواز از زبان آیت الله موسوی جزایری

خبرگزاری رسا ـ آیت الله موسوی جزایری در دیدار با ریاست دانشگاه آزاد اسلامی، برخی از دلایل راه اندازی شبکه الاهواز را بیان کرد.
آيت الله موسوي جزايري ، نماينده ولي فقيه در خوزستان و امام جمعه اهواز

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، آیت الله سید محمدعلی موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان، شامگاه گذشته، چهاردهم اسفندماه در آیین امضای تفاهم نامه همکاری میان دانشگاه امیرالمؤمنین و دانشگاه آزاد اسلامی، به پیشینه درخشان فعالیت های میرزاده، ریاست کنونی دانشگاه آزاد اشاره کرد و گفت: به واقع یکی از دلخوشی های ما در مسائل و مشکلات دوران جنگ تحمیلی حضور آقای دکتر میرزاده بود.

نماینده ولی فقیه در خوزستان حضور میرزاده در رأس دانشگاه آزاد را فرصتی مغتنم برای خوزستان دانست و گفت: امیدواریم مسؤولان خوزستان این فرصت را غنیمت بدانند و از وجود جناب آقای میرزاده و دانشگاه آزاد اسلامی به بهترین شکل ممکن استفاده کنند.

امام جمعه اهواز در بخش دیگری از سخنان خود به دلایل تأسیس شبکه ماهواره ای الاهواز اشاره و خاطرنشان کرد: همانگونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند «مورد تهاجم فرهنگی واقع هستیم»، این تهاجم در خوزستان مضاعف و از نوع خاصی است.

وی با بیان این که در خوزستان افرادی داریم که از منافقان خطرناک تر و درحقیقت تجزیه طلب هستند، گفت: این افراد اعتقاد دارند که خوزستان کشوری مستقل است و باید از ایران جدا شود.

رییس شورای فرهنگ عمومی خوزستان افزود: این افراد از سوی استکبار بسیار حمایت می شوند؛ به گونه ای که اکنون در لندن منطقه ای با تمامی امکانات رفاهی برای تجزیه طلبان خوزستانی وجود دارد.

آیت الله موسوی جزایری تصریح کرد: انگلیس از سویی این چنین از تجزیه طلبان حمایت می کند و از سوی دیگر از آنها در جهت دستیابی به اهداف پلید خود استفاده می کند.

نماینده ولی فقیه در خوزستان با بیان این که خداوند چنین افرادی را به شدت مجازات خواهد کرد، گفت: یکی از گناهانی که محمد مرسی، رییس جمهور مصر را به چنین مصیبتی گرفتار کرد، دعوت از تجزیه طلبان خوزستانی و حمایت از آنان بود.

امام جمعه اهواز و رییس شبکه الاهواز با بیان این که مقابله با توطئه های پلید استکبار به ویژه انگلیس و نشان دادن چهره حقیقی اهواز به سراسر جهان از اهداف راه اندازی شبکه الاهواز بود، گفت: خوشبختانه اکنون آن چهره دروغینی  که ماهواره های بیگانه از اهواز در حال نشان آن به جهانیان بودند در حال برطرف شدن است و نه تنها شبکه الاهواز اکنون چهره واقعی خوزستان را معرفی می کند بلکه با یاری خداوند متعال این شبکه به یکی از شبکه های محبوب در کشورهای عربی تبدیل شده است که این مسأله از عنایات حق تعالی است./9454/پ202/ب2

ارسال نظرات