۱۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۷
کد خبر: ۲۴۹۶۷۶

دیدار معاون آموزش حوزه علمیه استان بوشهر با آیت‌الله صفایی بوشهری

خبرگزاری رسا ـ معاون آموزش حوزه علمیه استان بوشهر در دیدار با آیت‌الله صفایی بوشهری به ارائه گزارشی از فعالیت‌های معاونت آموزش در سال تحصیلی جدید پرداخت.
معاون آموزش حوزه علميه استان بوشهر

حجت الاسلام مهدی نعمتی معاون آموزش حوزه علمیه استان بوشهر در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در بوشهر، از نشست خود با آیت الله صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر خبر داد.

 

حجت الاسلام نعمتی با بیان اینکه در این نشست گزارشی از عملکرد پنج ماه اخیر معاونت آموزش حوزه علمیه استان ارائه شد، به برخی از فعالیت های انجام شده از شروع سال تحصیلی تاکنون اشاره کرد و گفت: جمع آوری شماره تلفن های طلاب، اساتید، مدیران، معاونان و... و راه اندازی سامانه پیام کوتاه اختصاصی برای این معاونت از اولویت کارها بوده است.

 

وی افزود: تفکیک و پیگیری اموز آموزشی طلاب به همراه کارشناس آموزش و رسیدگی به مسائل و مشکلات طلاب در حوزه آموزشی از دیگر کارهای مهمی بود که در طی این پنج ماه از شروع سال تحصیلی به انجام رسید که به فضل الهی تاکنون همه پرونده های طلاب که با برخی مشکلات مواجه بود، مورد بررسی و رسیدگی قرار گرفت.  

 

معاون آموزش حوزه علمیه استان بوشهر برگزاری سه جلسه استانی معاونان آموزش مدارس علمیه استان بوشهر و برگزاری مسابقات علمی مرحله مدرسه ای طلاب را از جمله مهم‌ترین فعالیت های این معاونت عنوان کرد.

 

حجت الاسلام نعمتی همچنین از برگزاری آزمون استادی و شفاهی در استان خبر داد و گفت: تعداد 45 نفر در آزمون استادی شرکت کردند که از بین این تعداد، 25 نفر قبول شدند.

 

وی افزود: در آزمون شفاهی نیز تعداد شرکت کنندگان 29 نفر بود که از این تعداد، 25 نفر موفق به کسب نمره قبولی شدند./833/ت303/ب4

ارسال نظرات