۰۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۹
کد خبر: ۲۴۸۴۹۸
آیت الله طبرسی:

ترویج ارزش های اصیل و انقلابی راه مقابله با هجمه های دشمنان است

خبرگزاری رسا ـ آیت الله طبرسی با تأکید براین که دشمنان تلاش می کنند ارزش های اصیل و انقلابی دفاع مقدس را در میان نسل جوان ما کمرنگ کنند، افزود: اگر خدای ناکرده ارزش های دفاع مقدس در جامعه ما کمرنگ شود، شرایط به گونه ای دیگر رقم خواهد خورد.
آيت الله طبرسي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، آیت الله نورالله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در دیدار ستاد بزرگداشت واقعه هفتم اسفند شیرگاه با گرامیداشت هفتم اسفند روز حماسه مردم شیرگاه گفت: مردم شیرگاه در سال 60 حماسه ای آفریدند که به عنوان تابلوی نفیس و برگ زرینی بود برای استان ولایتمدار مازندران که با تقدیم دو  شهید و تعدادی مجروح تقدیم انقلاب اسلامی کردند.

 

وی با بیان این که مازندران از استان های پیشگام در عرصه های مختلف انقلاب بوده است، افزود: مردم این استان در همه عرصه ها حضوری چشمگیر و فعال داشته و دارد که نمونه آن حماسه مردم آمل که حتی در وصیت نامه ی حضرت امام(ره) هم آمده است و حماسه مردم شیرگاه در سال 60 که برگ زرینی در تاریخ انقلاب به شمار می رود.

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که حماسه مردم آمل و شیرگاه توطئه کمونیست ها در این استان را خنثی کرد، بیان داشت: دشمنان انقلاب و نظام اسلامی در ابتدای پیروزی این نهضت عظیم همه توان خود را در جهت تضعیف و نابودی انقلاب به کار گرفتند، اما همواره با ایستادگی و بصیرت ملت ایران توطئه دشمنان خنثی شد.

 

آیت الله طبرسی در ادامه سخنان خود با بیان این که شهدا جان خود را برای پیروزی اسلام و قرآن دادند، خاطرنشان کرد: اگر از خودگذشتگی و ایثار رزمندگان ایران اسلامی در هشت سال دفاع مقدس نبود امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی در عرصه جهانی عزت و افتخاری نداشت.

 

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که نظام مقدس جمهوری اسلامی در سایه همان ارزش و آرمان های ارزشمند دفاع مقدس جایگاهی عزتمند و افتخارآمیز دارد، تصریح کرد: باید با همه توان و ظرفیت موجود از آرمان های دفاع مقدس حراست کنیم.

 

آیت الله طبرسی با تأکید براین که دشمنان تلاش می کنند ارزش های اصیل و انقلابی دفاع مقدس را در میان نسل جوان ما کمرنگ کنند، افزود: اگر خدای ناکرده ارزش های دفاع مقدس در جامعه ما کمرنگ شود، شرایط به گونه ای دیگر رقم خواهد خورد.

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که فرزندان ایران اسلامی در هشت سال دفاع مقدس به وظیفه خود در قبال انقلاب اسلامی به خوبی عمل کردند و سربلند بیرون آمدند، گفت: امروز وظیفه همه ما است که با ادامه راه شهدا به وظیفه خود در برابر انقلاب، امام راحل و رهبری نظام عمل کنیم و جامه عمل بپوشانیم.

 

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به این که امروز دشمن در عرصه دیگر به مقابله با نظام اسلامی آمده است، گفت: جنگ و دفاع همچنان ادامه دارد، اما صحنه دفاع و مقابله با دوران دفاع مقدس متفاوت است، امروز دشمنان با کشورمان وارد جنگ اقتصادی و فرهنگی شده است.

 

آیت الله طبرسی در ادامه با اشاره به جایگاه شهید گفت: شهید حد و مرز و مکانی برای اور در نظر گرفته نشده است یعنی مکان در شهادت معنی ندارد، شهید آرمانی جهانی است و به همین دلیل همه شهدا از این جهت اشتراک دارند.

 

نماینده ولی فقیه در مازندران در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این که واقعه هفتم اسفند سال 60 شهر شیرگاه یک حرکتی مردمی با نام الله بود که توانست دشمنان خدا را نابود کند، ادامه داد: برگزاری مراسم بزرگداشت این روز حرکتی است برای قدردانی از مردم شیرگاه به ویژه شهدا و قرآن و امام جانفشانی کردند./950/پ202/ب1

ارسال نظرات